FUEGO - "Am avut o zi de vară în dulcele stil moldovenesc, îngemănat cu omenia bucovineană", FUEGO MUSIC Official, 3 iulie 2015

FUEGO - "Am avut o zi de vară în dulcele stil moldovenesc, 
îngemănat cu omenia bucovineană", 
FUEGO MUSIC Official, 3 iulie 2015


“Lung îi drumul către cetatea lui Ștefan cel Mare! Ieri l-am sărbătorit la Putna, cântând moldovenilor despre spiritul românesc, la împlinirea a 511 ani de la moartea sa! Mii de răzeși, moldoveni și moldovence aprige au venit să ne asculte, aducând în zilele noastre, un fragment din atmosfera de acum sute de ani, când țăranii români, ce-l venerau pe Ștefan, îl celebrau la Putna.


Despre mama lui Ștefan cel Mare n-am cântat, în schimb am cântat duete cu mama mea adoptivă – Irina Loghin. Vedeți voi, istoria ne strigă conștiința și avem nevoie de ea, de cunoaștere și de perceperea ei ca atare pentru a ne putea dezvolta armonios, cunoscând adevărurile palpabile despre soarta spațiului în care, de-am vrut de n-am vrut, ne-am născut.


Am dat liber la jocul românesc și chiar nu mi-a părut rău c-am străbătut un drum de aproape 7 ore, căci m-am încărcat cu energia vremilor de cândva. L-am întâlnit și pe poetul basarabean, textier de marcă, Turdor Țărnă, ce așează emoții pe portativul cuvintelor. Mi-a oferit cartea sa și mi-a propus și-o colaborare. Am avut o zi de vară în dulcele stil moldovenesc, îngemănat cu omenia bucovineană. Poalele-n brâu nu le-am mai prins și soborul de preoți l-am ratat. Vă doresc zi liniștită!”



Paul Surugiu - Fuego
3 iulie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger