FUEGO - “Așa suntem construiți noi, oamenii. Să așezăm părțile fericirilor noastre în tot felul de mărturii”, FUEGO MUSIC Official, 21 iulie 2015

FUEGO - “Așa suntem construiți noi, oamenii. 
Să așezăm părțile fericirilor noastre în tot felul de mărturii”, 
FUEGO MUSIC Official, 21 iulie 2015


“Avem uneori momente în care ne apucăm să privim în urmă pentru a face o retrospectivă. Eu am o mulțime de bucurii dacă mă apuc să fac asta și mă tem că aș putea da în diabet. Dar dintre toate, sunt cel mai fericit pentru albumele mele. Primul l-am scos prin 1994, la Turda, împreună cu Alexandru Malschi. Ultimul – acum vreo 3 luni, iar următorul va apărea la mijlocul lunii august.




Așa suntem construiți noi, oamenii. Să așezăm părțile fericirilor noastre în tot felul de mărturii, de care să ne aducem aminte mai târziu. Unii au scrisori, alții cărți, alții imagini, alții sentimentele, eu am muzica mea, strânsă în 30 de albume de studio. Asta dacă nu pun la socoteală că mai nou, transform și picturile mele în mărturii pentru cândva. 




Am avut albume din toate genurile muzicale și cred că n-ar fi rău dacă aș mai face câteva. Așa cum unii colecționează diverse, așa fac eu cu materialele proprii. De vreo câțiva ani, oricum nu se mai vând ca altădată. Acum toată muzica este pe internet din prima secundă și trebuie să ne punem la punct. Dar chiar și așa, eu sunt acel vechi romantic care muncește o perioadă la un CD complet, pentru a crea povestea și starea deplină.
Mai jos atașez ultimele înfățișări luate de albumele mele, din ultimii doi ani. Care vă place cel mai mult? În caz de nu le aveți, le puteți procura de la Casa de discuri Euromusic sau chiar de pe - ITUNES
Zi frumoasă și plină de răcoare să aveți. Între timp vă fac cadou și-o piesă și-un material imortalizat de cei de la wowbiz.ro
Paul Surugiu - Fuego
21 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger