FUEGO - „Chiar dacă pic și eu uneori, încerc să mă ridic. Cântând.”, FUEGO MUSIC Official, 1 iulie 2015

FUEGO - „Chiar dacă pic și eu uneori, încerc să mă ridic. Cântând.” 
FUEGO MUSIC Official, 1 iulie 2015


“Domnle’ , ce să mai zic? Nu eram eu băiat rău, dar aveam bandană și geacă de piele. Băteam timid la porțile afirmării. Cântam ceva pop-rock și-mi doream să ajung pe scena mare, să fiu alături de modelele mele. Nu e suficient să ai talent. Ai nevoie de șansă și de context pentru a putea dovedi cu adevărat ce poți să faci. Apoi vine provocarea. Să te menții și să încerci să-ți păstrezi mintea limpede pentru a duce pasiunea mai departe și a bucura oamenii. Cum tinerețea de atunci n-am cum s-o mai întorc, știu sigur că pot milita pentru păstrarea viselor și pentru noblețea aceea pe care ți-o conferă bucuria de a face ce-ți place, cu orice preț.
Chiar dacă pic și eu uneori, încerc să mă ridic. Cântând. O făceam încă de atunci, din tinerețe. Orice eșec era un pas către a cânta mai intens, mai mult și mai bine. Știu că eram în permanență în competiție cu mine. Așa am rămas! Și pentru că luna lui Cuptor ne-a călcat pragul deja, am zis c-ar fi bine s-o primim cu ceva peste care anii și-au pus frumusețea. Cu o piesă la care țin și care mi-a trasat oarecum direcția în muzica românească! Promit că în curând am și surprize! Așadar, zi cu soare!”
Paul Surugiu - Fuego
1 iulie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger