FUEGO - “Cu sunet de tobe spun doar ... „RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR””, FUEGO MUSIC Official, 22 iulie 2015

FUEGO - “Cu sunet de tobe spun doar ... 
„RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR””, 
FUEGO MUSIC Official, 22 iulie 2015


“Am zis că vremea de afară este destul de stresantă, așa c-ar fi bine ca măcar eu să vă dau un motiv real de bucurie, anunțându-vă, în premieră, despre ce va fi vorba în albumul ce va apărea luna următoare, până în 15 august.


Cu sunet de tobe spun doar ... „RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR”. Voi știți că eu iubesc și respect folclorul românesc, din cele mai vechi timpuri, de la esențe, până azi, la ritmurile mai moderne și mai petrecărețe. Așa că mi-am propus ca verii să-i adăugăm ritm popular, mai ales că au trecut 10 ani de la ultima mea apariție discografică de acest tip. Și nu orice fel de ritm, ci unul construit de maestrul NICOLAE BOTGROS și ORCHESTRA LĂUTARII DIN CHIȘINĂU. Întregul material este realizat împreună cu ei și cuprinde, pe lângă piese pe care le știți, într-o variantă specială și noutăți care vor reuși să vă emoționeze.


Alături de Casa de discuri EUROMUSIC și de producătorul meu muzical, Florin Puică Dat, am realizat o bijuterie în care cântecele cele mai frumoase și mai speciale și-au făcut loc. Am trecut prin fiecare etapă a autenticității românești, de la vechile balade și doine, până la muzica de petrecere, la Romica Puceanu sau Gică Petrescu. Folclorul mă împlinește și-mi dă posibilitatea de a exprima, prin frumuseți de cânt și ritm, bucuria neamului nostru. Mă păstrează român oarecum și nu-mi lasă conștiința să o ia razna! Știu că nu-i cool să iubești folclorul, dar e o datorie să-l cunoști! Stați aproape și cât de curând anunțăm lansarea!
Așadar, azi toată lumea e a mea!”
Paul Surugiu - Fuego
22 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger