FUEGO - “Mi-am propus să mă întorc la vechile pasiuni”, FUEGO MUSIC Official, 8 iulie 2015

FUEGO - “Mi-am propus să mă întorc la vechile pasiuni”, 
FUEGO MUSIC Official, 8 iulie 2015


“Cum vara asta nebună nu-mi dă pace deloc, mi-am propus să mă întorc la vechile pasiuni. N-am renunțat niciodată la ele, doar că acum vreau să fie ceva serios. Țineți minte de când eram mai tânăr că spuneam că-mi place pictura? Ei bine, da. Și nu doar la stadiul de privitor. Ci fix acolo, implicat, cu pensonul în mână, acuarelele în diverse combinații și pânza pe care să aștern tot felul de picturi cu vise, până-n zori de zi.


Luându-mă în ani, cu altele, am uitat cât de relaxant e să faci asta. Nu-s extrem de priceput, în tehnici complexe, dar îmi place, am ceva cunoștințe și cred că e asemeni fiecărei acțiuni întreprinse de noi – atunci când așezi și voință și suflet în ce faci, rezultatu-i dintre cele mai bune. De azi, am reînceput să pictez. Treptat. Sper să-mi iasă. Momentan, cum în ultima perioadă am tot fost înconjurat de flori, le-am luat pe ele în primire.
Asta-i bucuria cea mare - că pot face ceva doar pentru mine, în așa fel încât să mă relaxeze pe deplin. Promit să vă țin la curent și să vă arăt când sunt gata lucrările mele. Stați liniștiți, că nu e o alternativă pentru muzică! De ascultat, puteți să o faceți în continuare, pentru a vă răcori! Zi la umbră să avem!”
Paul Surugiu - Fuego
8 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger