FUEGO - “Fac parte din generația celor care credeau în muzică mai mult decât într-o profesie”, FUEGO MUSIC Official, 17 iulie 2015

FUEGO - “Fac parte din generația celor care 
credeau în muzică mai mult decât într-o profesie”, 
FUEGO MUSIC Official, 17 iulie 2015


“Tare mă mir și eu ce s-a schimbat industria muzicală. Și eu m-am schimbat. Cred însă că am avut, comparativ cu cei de acum, un start demn de jocurile olimpice. Și nu mă refer doar la mine, ci la noi toți cei lansați la sfârșitul anilor 90, fie că am fost soliști ori trupe. Eram peste tot. Ne cenzuram de unii singuri și parcă nu era nevoie să apelăm la atâtea tertipuri pentru a ieși în fața publicului. Drept dovadă, chiar dacă aveam și piese mai puțin calitative, am rezistat eroic. Aproape toți și ne-am construit, fiecare pe nișa sa, drumuri ce se dovedesc a fi de succes.


Să ne înțelegem bine. Nu-s nostalgic și nici nu trăiesc în trecut. Dimpotrivă. Doar că sesizez diferențele și-i tare plăcut să te vezi pe tine evoluând, căci, orice-ar fi, în prezent suntem cea mai deplină variantă a noastră. Dar chiar și așa, cu bune și rele, cu etape și tot felul de momente în care ne era greu, parcă atunci, în anii 90, nu ne pândea, atât de flagrant și deranjant, decadența și mojicia.
Fac parte din generația celor care mai credeau în muzică mai mult decât într-o profesie, din generația celor care-au crescut cu cei mari și-au muncit ca să se impună. Sunt un exponent al tinerilor de cândva, azi artiști, care au știut că nu gloria îți asigură ceva, ci determinarea. Vine la final și piesa de la începutul anilor 2000! Zi frumoasă!”
Paul Surugiu - Fuego
17 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger