FUEGO - “Oricum ne-am simți, indiferent de cât de ușoare sau grele ar fi diminețile, de povara lacrimilor, de ispite, de pasiuni și fericiri extreme, e musai să ne păstrăm cumpătul”, FUEGO MUSIC Official, 7 iulie 2015

FUEGO - “Oricum ne-am simți, indiferent de cât de ușoare 
sau grele ar fi diminețile, de povara lacrimilor, de ispite, 
de pasiuni și fericiri extreme, e musai să ne păstrăm cumpătul”, 
FUEGO MUSIC Official, 7 iulie 2015


“Mon cher, căldura-i toridă! Am dat noi liber la vise ieri, dar se pare că ele ne-au purtat tocmai în Sahara, nu alta! Nu știu, dar v-am mai zis, de asta nu prefer eu vara, pentru că nu-i confortabilă, pentru că are tot felul de răbufniri și mai presus de toate, nu mă inspiră cu toată dogoreala asta.Chiar și așa, mi-am propus ca vara lui 2015 să nu stau așa degeaba și să vă pregătesc materiale, apariții, povești care să vă aducă un alt chef.
Până la urmă, noi, artiștii, nu suntem neapărat formatori de opinie, nu suntem exemple și nici neapărat modele demne de urmat, în schimb avem datoria de a construi cultura, de a insufla cu arta, de a distra, de a educa, de a face oarecum să-ți porți demn numele de artist. Astfel că, la finele lui august, lansăm un proiect ce-și propusese să iasă deja de câțiva ani, în premieră, cum n-am mai avut de aproape 10 ani. Pe lângă asta, pregătim și compilații de vară, materiale, interviuri unice!


Și cum sunt mare amator de gânduri transpuse în hârtie, azi vreau să vă amintesc că oricum ne-am simți, că indiferent de cât de ușoare sau grele ar fi diminețile, de povara lacrimilor, de ispite, de pasiuni și fericiri extreme, e musai să ne păstrăm cumpătul. Asta nu-i încurajare! E o stare de fapt. Trăim intens, cu toate nebuniile vieții lângă noi, dar n-o lăsăm pe ea să ne transforme! Ca să ne răcorim, să ascultăm ceva... “LACRIMI”! Să îndurăm bine căldura, zic!”
Paul Surugiu - Fuego
7 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger