FUEGO - „Mi-am adus aminte câte bucurii trăiesc în turneele mele”, FUEGO MUSIC Official, 24 iulie 2015

FUEGO - „Mi-am adus aminte câte bucurii trăiesc în turneele mele”, 
FUEGO MUSIC Official, 24 iulie 2015


“Nu știu voi cum rezistați, dar eu unul mă declar înfrânt! Recunosc, încerc din răsputeri să găsesc portițe pentru a reuși să-i fiu pe plac, dar nu reușesc. Am încercat să o imortalizez și pe pânză, simbolic, doar-doar ne va ierta, dar ea, vara, nu și nu! Și dacă mai pui la socoteală că-s născut și-n lună de anotimp cald! În fine, trebuia să mă plâng și eu cuiva. Nu? Mai ales că mă ține din treabă.


Nu știu cum se face că trece vremea prea rapid, fac multe, n-am timp să-mi dau seama că nu mai avem timp pentru multe, și ajung iar să pregătesc turneul meu anual de colinde. Căldura mi s-a urcat la cap și m-a dus către răcoare. Încă mai avem albumul de populară și site-ul de pictură în august, dar eu mi-am adus aminte câte bucurii trăiesc în turneele mele. Cu toate glumele pe care le fac unii cu privire la periodicitatea lor, n-am decât două mari întâlniri cu voi toți, pe lângă alte evenimente – una în primăvară, alta în iarnă.


Și-atunci mă încarc cu energie cât să-mi ajungă și cu amintiri unice pe care nimeni nu mi le va lua vreodată! Când sunt pe scena aia mare, în fața a câteva sute bune de oameni, care-s ochi și urechi, mă simt eu cel care poate spune că lumea asta mare ne binecuvântează pe deplin! Iată și câteva imagini din periplul meu prin țară, care împlinește anul acesta 10 ani! Zi răcoroasă vă doresc!”


Paul Surugiu - Fuego
24 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger