FUEGO - „Pictura e un fel de terapie ce-mi dă putere și care, spre surprinderea mea, iese din ce în ce mai bine”, FUEGO MUSIC Official, 23 iulie 2015

FUEGO - „Pictura e un fel de terapie ce-mi dă putere și care, 
spre surprinderea mea, iese din ce în ce mai bine”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 iulie 2015


„Am preferat ca vara aceasta să am o singură ocupație atunci când vine vorba de relaxare – pictura. E un fel de terapie ce-mi dă putere și care, spre surprinderea mea, iese din ce în ce mai bine. Astfel că m-am hotărât și sper să fiți și voi de acord cu mine, susținându-mi noua pasiune – voi lansa la final de august o expoziție ca la carte cu tot ce am reușit să fac în mai bine de jumătate de an, de când m-am apucat serios de treabă. Desigur, mă știți un profesionist, așa că nu voi lăsa nimic la voia întâmplării – vom avea și un site național, spectaculos, acolo unde veți putea admira și achiziționa toate operele mele, precum și un catalog de prezentare cu toate detaliile despre simboluri, teme, tablouri, posibilități de livrare.


Exceptând câțiva prieteni apropiați, n-am arătat nimănui ce-am făcut. Păstrez surpriza pentru momentul în care facem lansarea oficială. Pot să vă spun doar că am creat un univers al visării și-al formelor, cu numeroase simboluri și culori. Nu vreau să intru pe plaja nimănui, dar ar fi păcat să nu împărtășesc bucuria mea cu voi. Vă spun și-un secret și chiar nu-i laudă gratuită – după umila mea părere, zic c-am făcut treabă bună.
Și pentru că-i vară și cald, după ce vă faceți treburile, ar fi bine să vă gândiți și la pasiunile voastre. E o încântare să știi ca, pe lângă activitatea ta, ai mai putut crea ceva, în orice domeniu. S-auzim de bine!”
Paul Surugiu - Fuego
23 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger