FUEGO - „Cum am dat de ceva vreme liber la vise, zic că astăzi să vi se facă dor de-un vis și să-mi scrieți”, FUEGO MUSIC Official, 6 iulie 2015

FUEGO - „Cum am dat de ceva vreme liber la vise, 
zic că astăzi să vi se facă dor de-un vis și să-mi scrieți”, 
FUEGO MUSIC Official, 6 iulie 2015


“Vi se întâmplă vreodată să vi se facă dor de ceva sau de cineva pe care n-ați apucat să-l cunoașteți? De un lucru sau de-o stare, ori de vreun loc în care doar gândul a poposit, cu puterea lui nebănuită? Mie, da! Mi se face dor să visez la popasuri în perioade în care mi-ar fi plăcut să trăiesc, mi se face dor de mari oameni pe care am impresia că-i știu de-o viață doar privindu-le opera.Mă gândesc la ce va fi și parcă mi se face dor și vreau uneori s-ajung mai repede. Și alteori prea greu mi se mai face dor de ceva.


Trăim așa cu rapiditate totul, cu nepăsare uneori, încât nu ne mai gândim nici la „ce-ar fi fost” și nici la „ce-ar fi”. Și nici nu mai visăm. Poate nici măcar de dragul de-a visa, așa, fără scop precis.
Cum am dat de ceva vreme liber la vise, zic că astăzi să vi se facă dor de-un vis și să-mi scrieți. Chiar acum mă gândeam că mie mi se face dor de-o zi de mâine și de poimâine în care știu sigur că-mi va fi bine, pentru că-mi sunteți alături. De asta trăiesc un „VIS ÎMPLINIT". Și să visăm la răcoare!”
Paul Surugiu - Fuego
6 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger