FUEGO - "Pasiunea nu-i pasiune adevărată, dacă nu o faci conștiincios, cu sârguință și relaxare”, FUEGO MUSIC Official, 16 iulie 2015

FUEGO - "Pasiunea nu-i pasiune adevărată, dacă 
nu o faci conștiincios, cu sârguință și relaxare”, 
FUEGO MUSIC Official, 16 iulie 2015


“Pasiunea nu-i pasiune adevărată, dacă nu o faci conștiincios, cu sârguință și relaxare. Așa că m-am pus cu burta pe carte, m-am pus la punct cu detalii despre tehnici și culori, mi-am lăsat imaginația să zboare și am început, temeinic și zilnic, să pictez.
Am strâns deja ceva încercări. Prietenii apropiați îmi spun că sunt destul de reușite pentru un începător.Dar nu mă culc așa pe-o ureche. Plăcându-mi foarte tare, merg mai departe și în curând vă voi arăta primele tablouri marca FUEGO. Cum universul artistic are multiple fațete, mă regăsesc în povestea legată de combinarea culorilor, de studiul artei, de perioadă, simboluri și teme. Nu mi-am propus să devin pictor, pentru că oricum eu merg pe principiul că fiecare își are locul său, acolo unde s-a pregătit și unde știe cu adevărat să facă performanță.


Dar știu 100% că pasiunea mea a trecut la alt nivel, știu că-mi place și că pot evolua. Poate cine știe, în toamnă vă surprind cu o expoziție spectaculoasă ... Până una alta, merg să pictez. Nu de alta, dar se usucă vopseaua și am multe idei de pus în aplicare. Vă las pe mâinile muzicii mele! Zi artistică să vă faceți!”
Paul Surugiu - Fuego
16 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger