FUEGO - "Dacă vreţi să știţi ce-am în suflet şi în gând, ar fi bine să mă lăsaţi să cânt, de la 16.15, pe Antena 1, la "SUPER BINGO METROPOLIS!", FUEGO MUSIC Official, 5 iulie 2015

FUEGO - "Dacă vreţi să știţi ce-am în suflet şi în gând, 
ar fi bine să mă lăsaţi să cânt, de la 16.15, pe Antena 1, 
la "SUPER BINGO METROPOLIS!", 
FUEGO MUSIC Official, 5 iulie 2015


“De la înţelepţi citire - "privirea ne vorbește despre suflet"! Şi cum, mai nou, selfi-urile sunt la mare căutare, am zis să aplic şi eu. Nu doar că-i la modă sau ca noile tehnologii ne permit asta, ci pentru simplul fapt că transmit, cu sinceritate, starea actuală.
Practic, e la fel ca în situația artiştilor. Cum imaginea îți intră în suflet, exact aşa face şi artistul, care deschide, prin farmecul său, lacătul ferecat al emoţiei tale, făcându-te să o arăţi tuturor.
Iar dacă vreți să știți ce-am în suflet şi în gând, ar fi bine să mă lăsați să cânt, de la 16.15, pe Antena 1, la "SUPER BINGO METROPOLIS!"
Duminică liniştită vă doresc!”
Paul Surugiu - Fuego
5 iulie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger