FUEGO - “Am înțeles că cea care mă sunase, să-mi ureze tot binele pentru ziua mea, era chiar SOFIA ROTARU”, FUEGO MUSIC Official, 30 iunie 2015

FUEGO - “Am înțeles că cea care mă sunase, să-mi ureze tot binele 
pentru ziua mea, era chiar SOFIA ROTARU”, 
FUEGO MUSIC Official, 30 iunie 2015


“Surprins, vă mulțumesc din nou pentru multitudinea de mesaje pe care mi le-ați transmis ieri. Se spune că vorbele te fac mai tânăr, iată că se aplică. De la cuvintele și gândurile voastre de bine, simt c-am întinerit cu vreo câțiva ani. Totuși, ieri a fost și ziua unor surprize pe care le voi memora pentru totdeauna. La prânz, am primit un telefon. De la celălalt capăt, o voce feminină a început să-mi ureze tot binele pentru ziua mea.


N-am înțeles exact numele, dar ulterior, după urări și după vorbele frumoase, am înțeles că cea care mă sunase era chiar SOFIA ROTARU – divă supremă în Ucraina și întreg spațiul fostei URSS, româncă de origine, făcând succes nebun în Republica Moldova în urmă cu mulți ani. Am rămas șocat s-aud că tocmai ea, care-i la alt nivel, mă sună pe mine. Și mi-a zis că mă știe, frații ei povestindu-i despre mine și despre piesele și impactul meu asupra publicului basarabean. Am înțeles atunci că oricât ai fi de mare, e o virtute să poți avea capacitatea să cobori de pe piedestal pentru câteva clipe, pentru a face o bucurie unui artist umil, care-ți apreciază munca și cariera de peste 35 de ani.


Pentru mine, SOFIA ROTARU e o binecuvântare. Are magnetism asupra publicului, atitudine, voce caldă, ce transmite emoție, creații dintre cele mai melodioase, curaj și exuberanță. N-ai prea avea cum să nu te îndrăgostești de personalitatea sa, atunci când îi vezi impresionantele show-uri. Sofia Rotaru este, pentru mine, cu atât mai mult cu cât și nenea Grig Vieru a iubit-o, un model, o „melancolie”, un parfum de „lavandă”, în „seara albastră” a cântecului românesc, ce-o păstrează o „romantică”!”


Paul Surugiu - Fuego
30 iunie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger