FUEGO - “Testamentul lui Grigore Vieru va merge mai departe. Prin poezia sa!”, FUEGO MUSIC Official, 16 februarie 2015

FUEGO - “Testamentul” lui Grigore Vieru va merge 
mai departe. Prin poezia sa!”,  
FUEGO MUSIC Official, 16 februarie 2015


“Azi am trăit o senzație unică. E ca și cum aș fi revenit acasă, bucurându-mă de plaiul românesc, de tabloul picturilor de vers pe care Grigore Vieru le-a transpus în poezie.
Am cântat in Pererîta, satul natal al maestrului poeziei românești și-am văzut și eu cum privea asfințitul românesc de dincolo de Prut, în copilărie.


Imaginea sa stă pictată, simbolic, în fiecare colț al localității și-am trăit o senzație specială: am descoperit, imortalizând vorba, cum și-a imaginat, poetic, Grigore Vieru, lumea satului în care a făcut primii pași.


Oamenii simpli m-au primit cu sufletul deschis şi-mi doresc ca acest simbol național să aibă cât mai rapid finalizată casa memorială și complexul muzeal din Pererîta. “Testamentul” său va merge mai departe. Prin poezia sa!”


Paul Surugiu – Fuego
16 februarie 2015


Acolo eşti, acolo unde simplu a fost, mai simplu decât iarba...

Lăcaş de sfânt, simbolul simplităţii-n vers, pecetea lacrimei zidită-n piatră, „văzduhul gurii” Sale îndurerate, un giulgi ce-a învelit cântecul tău c-un veac de infinit şi de lumină bună, ce s-a-nălţat, prin tine, în veşnicie românească. Iubirea e pământul său, este acasă. Sub mâna blândă a versului Vieru şi mângâierea-i caldă, să te ridici lumină! Şi ia-ne din nevoi! Căci doar prin cântul tău se-aprinde o lumină în casa lui Vieru şi-n casele românilor! Te preţuim, adânc respect şi-onoare! Să ai o seară sfântă!


Postat de:
Fan Club Fuego Romania
16 februarie 2015
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger