FUEGO - “N-am încercat niciodată să fac muzică la kilogram”, FUEGO MUSIC Official, 25 februarie 2015

FUEGO - “N-am încercat niciodată să fac muzică la kilogram”, 
FUEGO MUSIC Official, 25 februarie 2015


“Sper că ziua de azi vă prinde dornici de viață și de a face lucruri ce vă împlinesc. Exact cum mi-am propus eu să fac în aprilie, în turneul “TRĂIESC”, atunci când las la o parte orice urmă de diplomație și spunem, prin cântec, totul despre artistul Fuego și despre muzica construită în ani și ani de zile.


N-am încercat niciodată să fac muzică la kilogram, doar de dragul de a fi acolo, la colecție. Da, am multe cântece înregistrate, de la piese originale, ale mele sau compuse de alții, până la cover-uri sau reinterpretări, dar tuturora le-am simțit potențialul, pe toate le-am perceput în maniera aceea în care spui că trebuie să faci ceva. 


Trebuia să fac aceste piese, fie că a fost vorba de pop, muzică populară, colinde, căci toate, da toate, au vibrat cu mine. Asta-i muzica. E despre noi. Și dacă nu vrei să faci compromisuri, să devii comercial cu tot dinadinsul, rămâi în zona care-ți place și care îți aduce numai satisfacții. Așa cum e cu mine!


Și de pe 20 pe 30 aprilie, trăim împreună muzica mea, de ieri și până azi. Nu vă speriați, că am și premiere, ba chiar ceva așa cum nu am mai realizat de multă vreme. Toate le puteți vedea dacă vă luați bilete din timp. Nu știți cum?
Sunați pentru informații la numărul 0746 774 204. 


Zic să petrecem cum se cuvine. Și ca să vă faceți o idee, urmăriți duminică de la ora 20.00, pe FAVORIT TV, o ediție specială a emisiunii FAMILIA FAVORIT cu... mine și parte din cele mai frumoase cântece ale mele!”

Paul Surugiu - Fuego


În ceea te priveşte, vorbim de kilogram de suflet şi de sentiment la piesă... Noi ne-am făcut un calcul, sumar, aşa la prima mână. Pe adunate! Matematic! Alte tale să fie vreo 300, la înmulţire pe album c-un număr 10 - mediu (Alpha Sound, RBA, Euromusic Studio Cluj-Napoca) + un album la dublu „O lacrimă de cântec”, cu-adăugate - cover-uri, reinterpretări, albume lansate cu diferite publicaţii, s-au cam făcut vreo 600, trecute sau întrecute poate, una de alta. Multiplicat la kilogram te-a depăşit c-un număr însutit în greutate corporală. Nu mai vorbim de cea de suflet, ştiinţific demonstrată cu o valoare-n grame, cam 21, dacă bine am reţinut. Tu ce zici?! 


Dă-ne, de poţi, exemplu de un artist român cu palmaresul ăsta, cu piese - de peste 600 în portofoliu, la vârsta ta şi 21 de ani de carieră, mergem spre 22! Cine pe cine a surclasat? Noi ştim răspunsul: Fuego pe Fuego sau poate invers! Şi dacă mai vorbim de-un taler al eternităţii, ce greutate ar avea o piesă pe un cântar de suflet! Că tot vorbeam de Oscar, mai ieri, în zilele trecute! Trofeul mult râvnit de cine-i câştigat de peste 10 ani! Asta ca apropo de greutate-n suflet şi de sentiment, de viaţă, de ţară, de cultură, de ce contează şi rămâne. De ce are valoare, mai precis! Şi-n România noastră, cea modernă, ce se ascultă? Cine răspunde la întrebarea asta?! Şi ne gândim la boom-ul interbelic în muzică, în artă (sculptură, arhitectură, pictură), de stiluri, de curente - nu economic, chiar dacă a fost! Un mit sau o realitate! Muzica aceea, ce se ascultă azi - ne-a cam bătut pe umăr cu suta ei de ani!


Da, e cert, „norocul tău” e dragostea nostră! Nerăbdători îl aşteptăm turneul - cu best-ul of de 20 de ani, cu noutăţi, cu premiere...  Zi plină, fără nici urmă de diplomaţie, trăind! Şi tu, şi noi...
Fan Club Fuego Romania 

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger