FUEGO - “Londra m-a temperat și mi-a oferit inspirație ca să revin unde-i cel mai bine, și anume acasă, ca să compun, să am noi și noi idei pentru voi”, FUEGO MUSIC Official, 26 februarie 2015

FUEGO - “Londra m-a temperat și mi-a oferit 
inspirație ca să revin unde-i cel mai bine, 
și anume acasă, ca să compun, să am noi și noi idei pentru voi”, 
FUEGO MUSIC Official, 26 februarie 2015


“Uneori, e nevoie de un moment de relaxare pentru a reuși să capeți discernământul de a privi cu forță către viitor. Și uite așa găsesc eu locuri pe care le-am văzut cândva, de fiecare dată, altfel. Până la urmă, noi suntem cei care acordăm înțelesul preferat fiecărui spațiu care-și deschide brațele și cultura pentru cei ce vor să o cunoască.
Știți c-am pășit prin Londra recent. Nu-i la fel ca acum câțiva ani. N-am apucat să mă întâlnesc cu regina, în schimb m-am bucurat de liniștea oferită de agitația orașului. Paradoxal, de data asta, Londra m-a temperat și mi-a oferit inspirație ca să revin unde-i cel mai bine, și anume acasă, ca să compun, să am noi și noi idei pentru voi. Până în aprilie, la turneul național TRĂIESC, ce începe pe 20 aprilie, treptat, veți avea o mulțime de surprize.


Dar cum Londra mi-a lăsat acum un rest pe care trebuie neapărat să-l clarific pe 7 martie, mă întorc, pentru a petrece muzical și pentru a le arăta tuturor cât sunt de frumoși și speciali românii, câte avem de spus și ce muzică pe cinste avem noi. Dovada le-o oferim chiar de azi, cu un cântec de dragoste, scris de maestrul KERESTELY, numai bun pentru începutul primăverii.”
Paul Surugiu - Fuego
26 februarie 2015


În treceri pasagere, ne integrăm în spaţii. Legende şi istorii, cultura locului. Şi le pătrundem, le înţelegem, altfel la fiecare revenire, le ataşăm în suflet, în cunoştinţe şi experienţe. Mai mult, călătoria-n spaţii ne dă direcţii şi idei, ne dă repere. Le inovează! Iar informaţia, primită sau citită, până atunci, într-un context real se aşează diferit în noi şi se fixează, c-un plus de intensitate, emoţii, stări şi sentimente, trăite şi simţite. Rememorate apoi ca amintiri. Bagajul vieţii!
Succes la Londra! Şi bucurie le dorim, celor prezenţi, încredinţaţi fiind că muzica şi versul tău, în spaţiu intim românesc, va fi o sărbătoare...
„Prinţesa mea”, iubim această piesă! Din două motive. Primul, ar fi natura noastră, a femeii, romantică şi visătoare, ce hoinăreşte prin lumea basmului din vers, visând. De multe ori, e de ajuns un cântec...
Al doilea, este legat de cariera ta şi a maestrului Jolt Kerestely, pentru că această melodie, cu alte trei alăturate: "De câte ori iubesc", "Covor de lacrimi ", "Anii mei, flori de tei", pe versuri de Carmen Aldea Vlad, în interpretarea ta, în 2012, au fost apreciate de o comisie expertă în capodopere de artă - Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România, legitimată în a oferi o recompensă-n premii. Exact aşa s-a întâmplat! Şi piesa asta-i printre cele premiate. Frumos... 
Fan Club Fuego Romania

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger