FUEGO - „NICOLAE DABIJA, un spirit simplu în măreția omeniei sale și-a deplinătății artistice”, la Radio "Vocea Basarabiei", în ediţia specială "Suflet de artist", moderată de Maria Stoianov, FUEGO MUSIC Official, 21 februarie 2015

FUEGO - „NICOLAE DABIJA, un spirit simplu în 
măreția omeniei sale și-a deplinătății artistice”, 
la Radio "Vocea Basarabiei", în ediţia specială "Suflet de artist", 
moderată de Maria Stoianov, 
FUEGO MUSIC Official, 21 februarie 2015


“Azi m-am simțit român deplin, pentru că sufletul românesc, cu bune și rele, e unul singur, e o singură voce, și aceea cuprinde, de vrem sau nu, și Basarabia, care simte și trăiește tot în limba română.
Cu bucurie am acceptat invitația Mariei Stoianov la Radio „VOCEA BASARABIEI” din Chișinău. N-am fost singur. Alături de mine a fost academicianul și poetul NICOLAE DABIJA, un spirit simplu în măreția omeniei sale și-a deplinătății artistice. Moldovenii ne-au răsfățat cu laude, dar pe lângă satisfacția de a le face o zi plăcută, am avut onoarea de a vorbi despre bucuria versului, despre felul în care acesta ne îmbracă simțirea.
Pentru Basarabia și pentru voi am lansat două cântece. Noi și speciale spun eu, dar verdictul îl acordați voi. Și pe lângă acestea, am o multe alte surprize pentru primăvara aceasta. În cadrul emisiunii, în premieră, puteți asculta piesele „CÂT TRĂIM”, un imn închinat vieții, pe versurile lui Nicolae Dabija, muzica mea și aranjamentul talentatului orchestrator Ivan Linkovskii și „CÂNTA UN ARTIST”, ce are versuri scrise de Rodica Elena Lupu, pe muzica compusă de mine.
Mai jos, puteți asculta în exclusivitate, întreaga emisiune. Aștept ulterior părerea voastră despre piese. SEARĂ LINIȘTITĂ!”

Paul Surugiu - Fuego
21 februarie 2015


Ambele piese, scrise frumos, ca nişte pietre sfinte, ca un imn, ca o pendulă care bate ritmul românesc, iar cercul undelor din sunete şi vers transmit emoţie, trăire, profunzimi. Felicitări, Paul! Felicitări autorilor: Nicolae Dabija, Ivan Linkovskii, Rodica Elena Lupu! Ne-a copleşit melodia "Cât trăim"! Senzaţională piesă! Maestrul Nicolae Dabija a spus un lucru extraordinar: "Fuego, Paul, frate, aş vrea să-ţi mulţumesc pentru un cântec extraordinar! M-a cutremurat! Are ritm de imn, dar şi de baladă. Şi la un moment dat, când ai cântat refrenul, am avut impresia că este interpretat pe fundal de clopote. Este un îndemn la veşnicie. Mi-a plăcut recitalul, impresionant la sfârşit. Părerea mea este că muzica izvoreşte din cuvinte... Este o dispoziţie a timpului în această melodie... Ai creat o melodie lirică în care ne spui c-avem nişte lucruri sfinte care trebuie ocrotite. Am avut impresia că l-ai cântat într-o catedrală. Auzeam fâlfâit de îngeri.."Cântă un artist", pe versurile D.nei Rodica Elena Lupu, e o mărturisire, ca o dorinţă, o chemare, o rugă înspre noi, publicul tău. Ne permitem s-o asemănăm, ca şi mesaj, cu altă piesă genială - "Destin". Felicitări, Rodica Elena Lupu! Frumos, mult prea frumos... 
Fan Club Fuego Romania

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger