FUEGO – ““TRĂIESC” vă aduce povestea mea. În ramă, cu parte din cele mai frumoase refrene”, FUEGO MUSIC Official, 11 februarie 2014

FUEGO - ““TRĂIESC” vă aduce povestea mea.
În ramă, cu parte din cele mai frumoase refrene”,
FUEGO MUSIC Official, 11 februarie 2014


“Uite, soarele de-afară mă face din nou să trăiesc. Să mă regăsesc pe mine în lumea presărată cu tonuri de gri. Și cum mâine plec în mini-turneul “TESTAMENT”, azi am făcut o revizuire scurtă și strictă, în conformitate cu vremea de afară, cu privire la motivele ce mă fac să spun că TRĂIESC.
Păi sunt simple. Implică fanii, muzica, visele, amintirile de aur pe care nu mi le poate fura nimeni, bucățica de scenă pe care cânt și întâlnirea cu voi. “TRĂIESC” vă aduce povestea mea. În ramă, cu parte din cele mai frumoase refrene. Îmi doresc să fie cartea mea de vizită, să fie felul prin care îmi doresc ca toți cei ce nu mă știu așa cum trebuie, să mă cunoască acum.


Mulțumesc „FAMILIA FAVORIT” pentru susținere și vă aștept pe toți, între 20 și 30 aprilie, în Brașov, Ploiești, Constanța, Galați, Focșani, Bacău, Iași, Adjud, Bârlad. Informații găsiți la 0746 774 204. Soarele mă trimite către chitara care-mi dădea de furcă în copilăria și care a lucrat și ea la ce sunt eu azi...”
Paul Surugiu - Fuego
11 februarie 2014

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger