FUEGO – Invitat astăzi, 21 februarie 2015, la “Refresh by Oana Turcu!”, pe Antena Stars, FUEGO MUSIC Official

FUEGO - Invitat astăzi, 21 februarie 2015, la 
“Refresh by Oana Turcu!”, pe Antena Stars, 


Astăzi, 21 februarie 2015, Paul Surugiu - Fuego va fi invitatul special a Oanei Turcu în emisiunea “Refresh by Oana Turcu!”, pe Antena Stars.
“Mi-am zis recent că ar fi bine să dau un “Refresh”! Și unde se potrivea să o fac cel mai bine, decât în emisiunea Oanei Turcu Brancu, de la ANTENA STARS - Refresh by Oana Turcu! Așadar, mâine, sâmbată, de la ora 16.00, ne puteți urmări cum povestim, relaxați, câte-n lună și în stele, despre bucuriile noastre!


Am fost la sală. Acum nu știu cât am reușit noi să ne mobilizăm și să facem sport, în schimb sigur ne-am pozat cu toate elementele din sala care ne-a găzduit. Evident, ne-am jucat și am vorbit liniștiți despre ce înseamnă pentru mine meseria asta, despre pasiuni și despre voi ... admiratorii mei!


O ediție spumoasă pe care nu trebuie să o ratați! Și pentru că turneul TRĂIESC vine ca un refresh pentru mine, vă propun să începem ziua de azi cu o piesă care se va regăsi cu siguranță în playlistul concertului! Zi cu bucurii!”
Paul Surugiu – Fuego
20 februarie 2015

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger