FUEGO - “În viață trebuie să alegi ceea ce te face să te bucuri neasemuit atunci când te trezești dimineața, te uiți în oglindă și te descoperi pe tine”, FUEGO MUSIC Official, 23 februarie 2015

FUEGO - “În viață trebuie să alegi ceea ce te face să
 te bucuri neasemuit atunci când te trezești 
dimineața, te uiți în oglindă și te descoperi pe tine”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 februarie 2015


“De zor am căutat prin colecția de poze, pentru a găsi ceva din perioada în care absolvisem Facultatea de Teatru. Și asta pentru că am fost inspirat și în același timp împăcat cu filmul ce a luat azi noapte, marele premiu la OSCAR 2015 – BIRDMAN sau VIRTUTEA NESPERATĂ A IGNORANȚEI, o producție pe care vi-o recomand cu drag, ce prezintă condiția actorului de film comparativ cu cea a actorului de teatru, într-o idilică dramă despre cum poți decade dacă nu știi să-ți manageriezi corect succesul.
Așa mi-am amintit de mine în momentul în care, pasionat fiind de teatru, a trebuit să aleg oarecum între muzică și scena dramatică. Hotărârea a venit de la sine și sincer, poate că a fost decizia cea mai bună. Am jucat tot felul de roluri în timpul facultății și mi-am dat seama că în viață trebuie să alegi ceea ce te face să te bucuri neasemuit atunci când te trezești dimineața, te uiți în oglindă și te descoperi pe tine.
Eu artist m-am văzut dintotdeauna și cred că asta mă definește. Teatrul e o lume a caracterelor, a emoției, o zonă pe care îmi place să o descopăr. Tocmai de asta vreau ca spre finalul anului acesta să mă joc iar cu teatrul și muzica și să vă dăruiesc ceva pe măsură.”
Paul Surugiu - Fuego
23 februarie 2015


Teatrul, altă valenţă definitorie - Fuego, mai mult decât formaţiunea ei, ca instituţie de seamă, pe care ai absolvit-o, n-a arătat, sau cel puţin nu nouă, cum că ar fi o joacă. Mai mult, jucându-te de-a teatrul, ai fost şi onorat cu premii. Iar asta n-a fost joacă! A fost un act intens, profund - dramatic, ce-a cucerit o ţară şi sora Basarabie vecină, în spirit românească. Puţin, părea-va, chiar o joacă, pentru aceia care n-au văzut.

Birdman - „virtutea nesperată a ignoranţei”, nefast şi actual, realitate pe care o trăim şi o trăiesc mulţi din colegii tăi, compatrioţi de artă... Cum să gestionăm succesul?! Am susţinut, convinşi fiind, şi-am scris-o chiar aici, vorbind despre succes şi ceea ce-l menţine-n echilibru. Cu trăsături de bază - educaţie, constanţă, încrederea în tine, determinare, iar caracterul - punct lor de sprijin. Talentul, nativ, în cazul tău, se susţine prin cele enumerate sus. Adăugăm, ca important, şi mediul. Procesul care derulează arta şi ambientul care-i sprijină desfăşurarea. Esenţial! Prea important!

Pozele, inedite! Aşa se manifestă tinereţea - cea consacrată după teatru. Frumos... 
Sărbătorim iubirea, în versiunea românească proclamată - Dragobete! „Povestea noastră” este, prezenţi fiind... 

Fan Club Fuego Romania

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger