FUEGO la "Prima Oră", Prime TV, Chişinău, 16 februarie 2015

FUEGO la "Prima Oră", Prime TV, Chişinău, 
16 februarie 2015


În dimineaţa zilei de 16 februarie 2015, Fuego a fost prezent în platoul emisiunii "Prima oră", Prime TV, Chişinău, Republica Moldova, în calitate de invitat special.


Vă invităm să urmăriţi înregistrarea acestui moment, în care artistul a încântat telespectatorii cu o piesă de excepţie, compusă de Jolt Kerestely, pe versurile poetei Carmen Aldea Vlad - "De câte ori iubesc", melodie ce se regăseşte pe albumul "Steaua mea', lansat în mai 2014.
Moderatori: Lily Lozan şi Eugen Bulgaru.


“Muzica-i tăcerea mea şi simplitatea scenei îmi înalţă noi şi noi leagăne către veşnicie. Ştiu că nu voi rămâne veşnic, în schimb îmi doresc ca muzica mea, ca versul ce-l cânt să fie inspiraţie pentru cândva.
Cu emoţie, mă reîntorc, de fiecare dată, la scenă ca un copil la glasul mamei. Am fost răsfăţat cu daruri speciale în periplul meu prin Basarabia, monumente de artă unice, despre care o să vă povestesc mai multe pe parcurs.


Printre ele, o ediţie de colecţie pentru bibliofili, ce cuprinde toată opera lui Grigore Vieru, o capodoperă cum rar ţi-e dat să întâlneşti, editată de Asociaţia Culturală “Regal D'ART”.”


Paul Surugiu – Fuego
16 februarie 2015


Postat de:
Fan Club Fuego Romania
17 februarie 2015
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger