FUEGO – “Oare am reușit eu să fac atât de mult pentru ei, încât ei, români ca și mine, dar din alt spațiu, să mă considere exemplu?”, FUEGO MUSIC Official, 22 februarie 2015

FUEGO -“Oare am reușit eu să fac atât de mult 
pentru ei, încât ei, români ca și mine, dar din alt
 spațiu, să mă considere exemplu?”, 
FUEGO MUSIC Official, 22 februarie 2015


"Dragi prieteni, vă mulțumesc în primul rând că-mi sunteți alături în fiecare zi, postând atât de multe comentarii frumoase și pline de laude care mă fac fecricit, dar care mă și responsabilizează, ca nu cumva să fiu vreodată sub nivelul așteptărilor voastre. Să știți că indiferent de câte lucruri aș construi, am mereu timp să citesc ce-mi scrieți și să țin cont de voi în fiecare nou proiect. Cu atât mai mult cu cât săptămâna viitoare, fix de 1 martie, lansăm un cântec special, ce-aș vrea să fie piesa primăverii.
Dar până atunci, azi vreau să vă spun că deși am adunat sute de diplome, distincții, foițe cu aprecieri, în cei 20 de ani de cântec, de la festivaluri până la titluri mari, nu am tins către ele neapărat. Indiferent de ce importanță are premiul respectiv, că e de la o simplă comună sau dintr-o zonă importantă, eu mă bucur pentru un singur lucru. Că oamenii îmi acordă încredere, punându-și în mine și o parte din ei, văzând în muzica și în activitatea mea, un fapt ce trebuie dus mai departe, în forma aceasta.


Spre exemplu, săptămâna trecută, după cum știți, am fost făcut cetățean de onoare al unui raion din Republica Moldova – CRIULENI. Onoarea a fost de partea mea. Și m-am oprit pe scenă câteva secunde și în mintea, m-am întrebat – Oare am reușit eu să fac atât de mult pentru ei, încât ei, români ca și mine, dar din alt spațiu, să mă considere exemplu?
Cert este că în duminica aceasta cu soare ce mijește timid pe cer, îmi doresc să fiți împăcați cu voi, așa cum sunt eu. Să ne auzim cu bine!"
Paul Surugiu - Fuego


FUEGO - Spectacol muzical-literar, 
„TESTAMENT”, în memoria poetului Grigore Vieru,
 criuleni.md, 19.02.2015 

La 15 februarie 2015, în incinta Centrului de Cultură și Tineret „Grigore Sârbu”, din orașul Criuleni, a avut loc un spectacol muzical-literar „Testament”, jucat de actorul și "Artistul poporului" al Republicii Moldova, Paul Surugiu (FUEGO) și echipa sa.


Spectacolul s-a organizat sub patronatul Președintelui raionului, dl. Vitalie Rotaru și a fost dedicat celor 80 ani de la nașterea poetului național – Grigore Vieru, a cărui operă monumentală, de o muzicalitate şi o frumuseţe rară, rămâne a fi mereu vie şi actuală.

Pe parcursul spectacolului a fost redată creația înălțătoare a poetului liric, cu o sensibilitate mare, ce dedică poezii sufletului omenesc, care venerează verbul matern, dragostea de neam, iubirea, cântecul…



De asemenea, la inițiativa Președintelui raionului, spectacolul a fost unul de caritate, pentru susținerea copiilor bolnavi de cancer din raion. Suma acumulată urmează să fie donată în timpul apropiat familiilor cu copii bolnavi.


Atât publicul, cât și artiștii s-au simțit foarte bine la manifestația respectivă.

Sala a fost arhiplină. Pe parcursul spectacolului, cei prezenți au trăit momente de neuitat, având sufletul plin de emoții tulburătoare. 

Sursa: criuleni.md

19 februarie 2015



Frumoasă postare… Ţi-am urmărit parcursul şi-am înţeles că faci ce simţi. Şi asta te ghidează. De aceea şi atâta sentiment, trăire în muzica desăvârşită. Iar asta face diferenţa. Esenţial! Pentru că asta fascinează, oferă un ceva, acel ceva ce altora lipseşte. Şi-atunci, da, eşti exemplu. Felicitări transmitem, neîncetat, în meritate împliniri ce ţi se-aduc, mai nou, la fiecare-nfăţişare în faţa publicului tău.


Continuă să fii aşa şi-aşa s-o faci, nu altfel, frumos şi simplu! Continuă să ni te dăruieşti, cu vocea şi cu mintea ta, precum a-i împărţi o pâine caldă. Şi-o vom asimila, curat şi sfânt, cu ce-i venit din tine, din ceea a fost creat cu suflet.
O zi de suflet îţi dorim şi bucurie! Cu preţuire...

Fan Club Fuego Romania
Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger