FUEGO - “L-am felicitat pe Mihai Bendeac pentru că eu mi-s om de comitet”, FUEGO MUSIC Official, 21 februarie 2015

FUEGO - “L-am felicitat pe Mihai Bendeac pentru 
că eu mi-s om de comitet”, 
FUEGO MUSIC Official, 21 februarie 2015


“L-am felicitat pe Mihai Bendeac pentru că eu mi-s om de comitet și chiar știu să apreciez oamenii faini, care mi-au recunoscut că la un moment dat, poate au întrecut oarecum măsura.
Cât despre cei ce fac umor de dragul parodiei, credeți-mă, că am toată dorința de a le acorda clemență dacă promit că-și pun mintea la contribuție și devin ei, fără a lovi în alții.
“E ușor a spune multe, când nimic nu ai a zice” – tâlcuiește o vorbă înțeleaptă de mare cărturar. Eu cred cu ardoare că se poate face umor și ironie fină de calitate, fără a apela la artificii.


CEI DE LA WOWBIZ M-AU PROVOCAT SĂ LE SPUN PĂREREA MEA. MAI JOS GĂSIȚI ARTICOLUL ÎN CARE VEDEȚI CE LE-AM TRANSMIS TUTUROR CELOR CE FAC GLUME!
PENTRU EI AM O DEDICAȚIE SPECIALĂ!”

Paul Surugiu – Fuego
21 februarie 2015

La asta nu se astepta nimeni! Bendeac, fericit ca 
Fuego l-a felicitat de ziua lui! 
Citeste declaratiile geniale ale cantaretului despre
 comediant dar si despre cei care fac glume pe seama lui, 
WowBiz, 21 februarie 2015

O postare incredibila pe o retea de socializare a facut valva, zilele trecute. Bendeac isi anunta fanii ca cea mai frumoasa surpriza de ziua lui i-a facut-o Fuego, care l-a felicitat!
Actorul Mihai Bendeac a implinit 32 de ani pe 16 februarie, ocazie a primit numeroase cadouri si felicitari de la prieteni si nu numai. Cea mai frumoasa surpriza, asa cum chiar el a marturisit pe o retea de socializare, i-a facut-o Paul Surugiu, alias Fuego. Acesta din urma l-a felicitat pe Mihai de ziua lui, demonstrand ca nu-i poarta comediantului niciun pic de ranchiuna, desi acesta, ani la rand, l-a ironizat in scenetele sale tv.
Contactat de reporterii WOWbiz.ro, Fuego a explicat gestul pe care l-a facut fata de Bendeac, vorbind chiar si de cum percepe el glumitele care se fac adesea pe seama sa.
WOWbiz.ro: Glumele pe seama ta sunt la moda. Nu te deranjeaza?
 Fuego: Pentru mine nu exista resentimente pe lumea aceasta. Suntem mult prea complexi pentru a ne ocupa inutil timpul cu lucruri minore ce tin de ranchiuna si razbunari, o zona care nu mi-e cunoscuta.


Deseori, s-a intamplat sa fiu pe buzele celor care, din motive pe care le tolerez, dar nu le inteleg, vor sa faca umor, promovandu-se, fara scrupule, pe spatele si pe munca unor oameni care-si vad de profesia lor, fara a deranja pe cineva.
Am mai spus, eu inteleg umorul, il gust, il apreciez chiar, dar numai atunci cand e facut cu simt de raspundere, nu cu scopul de a naste controverse (vorbesc la modul general). Exista, credeti-ma, si alte cai de afirmare si dobandire a unei glorii trecatoare, dar asta implica munca si mai multa pregatire.
WOWbiz.ro: Unul dintre cei ce te-au imitat a fost Mihai Bendeac. Recent, el a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj prin care spune ca l-ai felicitat de ziua lui. E adevarat ?
Fuego: Toata lumea a fost mirata cand am acceptat provocarea lui Mihai Bendeac de a merge in emisiunea lui pentru o asa zisa "impacare istorica". Noi nu am avut nimic de impartit vreodata. Ba mai mult, nici nu ne cunosteam. Numai ca putina lume stie ca eu apreciez cu adevarat oamenii valorosi, actorii de farmec care capteaza atentia din cateva replici. Mihai e unul dintre acestia. Chiar daca, intr-un anumit moment, luat de valul fenomenului imitarii, chiar el mi-a recunoscut ca a intrecut oarecum masura.
De asta n-am ezitat sa-l felicit de ziua lui. Cu aceeasi "moneda comica" folosita de el in show-urile de umor. Si el m-a felicitat de ziua mea, surprinzator, tocmai pentru ca educatia sa il pozitioneaza in randul celor care au ceva de spus in arta romaneasca, fiind poate unul dintre cei mai naturali si talentati actori ai noului val.


WOWbiz.ro: Ce mesaj le transmiti celor ce fac glume care te au in prim plan?
Fuego: Eu ii incurajez pe cei ce pot provoca si crea umorul, ironia fina, fara a pica in zona penibilului si a glumelor ieftine. Si noua, celor ce suntem subiect de poante, ne-ar fi simplu sa ironizam, cu mai mult interes si amuzament poate, dar nu ne permite educatia, considerand ca ceea ce avem de aratat tine de noi, nu de alte personaje pe spatele carora trebuie sa ne facem cunoscuti.
Puneti-va mintea la contributie si fiti voi, fara a lovi in altii, pentru ca intr-o zi, moneda se poate intoarce.
WOWbiz.ro: Am aflat ca... pregatesti ceva in curand, iar fanii tai sunt nerabdatori!


Fuego: Mie nu-mi prea place sa stau si tocmai de asta am numeroase surprize. Lucrez de zor in studio pentru piese noi, iar in luna aprilie plec in turneu national.
Mai exact de pe 20 aprilie, propunand celor ce imi apreciaza muzica, o istorie de cantec in rama, cu cele mai frumoase piese din cei 20 de ani de cariera ai mei.
Practic, cei ce nu ma cunosc, o pot face acum, prin intermediul acestui spectacol. Ajung pe rand in Brasov, Ploiesti, Constanta, Galati, Focsani, Iasi, Bacau, Barlad, Adjud. Detalii gasiti pe pagina mea de Facebook oficiala- FUEGO MUSIC Official.
Sursa: WowBiz
21 februarie 2015
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger