FUEGO - “România vă iubeşte şi vă mulţumeşte!”, FUEGO MUSIC Official, 19 februarie 2015

FUEGO - “România vă iubeşte şi vă mulţumeşte!”,
FUEGO MUSIC Official, 19 februarie 2015
La mulţi ani, IRINA LOGHIN!
La mulţi ani, MARIA BUTACIU!


“Azi e zi însemnată pentru folclorul românesc! În viață se brodește în așa fel încât în jurul nostru, în drumul nostru, să apară oamenii potriviți, cei care ne pot influența, care ne pot înălța și care fac în așa fel ca lumea din preajma poveștii să fie mai frumoasă.


Eu sunt fericitul posesor al unor astfel de întâlniri. Printre cele mai importante este cea cu doamna Irina Loghin, a doua mea mamă. Azi e ziua sa de naștere și nu-i pot dori decât să-și păstreze mult timp vitalitatea și să ne bucure cu ale sale comori de patrimoniu național. Îi mulțumesc pentru toate sfaturile legate de meseria asta solicitantă și pentru faptul că, dincolo de toate bucuriile nostre de pe scenă, ea îmi este aproape, ca o mamă bună. Și da, fiul său, în speță eu, petrece pentru ea astăzi, așezând-o pentru totdeauna în rândul persoanelor de aur ale acestei țări și ale parcursului meu, căci ea, irevocabil, mi-a schimbat destinul!


Știți vorba cu un copil care are mai multe mame? Uite că întâmplarea face să mai am o mamă adoptivă în muzică, după cum a afirmat ea recent. Și tot întâmplarea le-a croit în așa manieră încat să fie născută tot azi. Este vorba despre o altă emblemă a cântecului popular, un monument autentic, un coleg de nădejde și un om bun de pus la suflet – MARIA BUTACIU. La mulți ani, mare doamnă a cântecului popular românesc! România vă iubește și vă mulțumește!”
Paul Surugiu - Fuego
19 februarie 2015
Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger