FUEGO – “Deschizând cufărul țintelor mele pe anul acesta, mi-am dat seama că toate-s ghidate în jurul vostru”, FUEGO MUSIC Official, 19 ianuarie 2015

FUEGO – “Deschizând cufărul țintelor mele pe anul
 acesta, mi-am dat seama că toate-s ghidate în jurul vostru”, 
FUEGO MUSIC Official, 19 ianuarie 2015


“De obicei, se potrivește să ne marcăm și să ne fixăm ținte clare încă de luni. E un început și ne imaginăm noi că doar așa începuturile pot avea succes mai deplin. Ei bine, eu cred că lumea n-are nevoie de motive, de pretexte de orice gen. Are nevoie de dorință, de speranță, de rememorare.
Eu mă bucur de ce-i face fericiți pe cei de lângă mine și-mi pun mereu în plan să fac în fiecare zi, ceva pentru ei. Deschizând cufărul țintelor mele pe anul acesta, mi-am dat seama că toate-s ghidate în jurul vostru. Și nu vă mint, zău că mi-am pus multe în plan!


Printre ele, piese noi și colaborări la care nu vă așteptați, teatru, turnee, o adunare, matematică i-aș zice, a celor mai iubite cântece ale mele într-un best-of și desigur, un nou sezon, din martie, al emisiunii pe care o realizez, de aproape 7 ani, la FAVORIT TV. Eu și Valentina Herța, producătorul emisiunii și prietena mea, omul special alături de care am construit ceva durabil, o familie favorită, cu bune și rele, ne-am propus noutăți, schimbări, figuri vechi și noi, păstrând ca element principal celebrarea muzicii românești.


Astfel, dragii mei, ne așezăm starturi, dar ducerea lor către linia de final va trece mereu prin veșnicul popas al determinării, al asumării și-al riscurilor, fiind mereu conștienți că nu tot ce avem ni se cuvine și că în orice moment, dacă nu acționăm ca atare, putem pierde toate visele.
Așadar, lunea să ne fie un bun paznic pentru începuturi! Vă îmbrățișez!”
Paul Surugiu – Fuego
19 ianuarie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger