FUEGO - “Pentru mine, scena-i ca un virus”, Spectacol “TESTAMENT”, Teatrul „Al. Davila”, Piteşti, 12 februarie 2015, FUEGO MUSIC Official

FUEGO - “Pentru mine, scena-i ca un virus”, 
Spectacol “TESTAMENT”, Teatrul „Al. Davila”, Piteşti, 12 februarie 2015,


“Știți că mi-e drag să joc și să mă joc. Să îmbin teatrul cu muzica, stările cu versul și astfel să dau naștere unor momente pe care, zic eu, că n-ai cum să le uiți. Și nu nepărat pentru că aș fi eu un actor fenomenal, dar fac asta din pasiune. Și versul se transmite așa cum trebuie atunci când crezi cu adevărat în esența lui.


Știți, spectacolul “TESTAMENT” mi-a oferit această șansă. Poate tocmai de asta, în toamnă, pregătesc un alt proiect spectaculos de muzică, teatru și poezie. Și dacă atunci când sunt pe scenă văd în sală oameni care plâng, sau unii care râd, reacționează și cântă cu mine, îneamnă că da, iată, mi-am atins țelul, am făurit emoția. Când treci dincolo de cortină, rămâi doar tu artistul, opera și publicul. Și trebuie să le joci și să te joci cu toate.


Pentru mine, scena-i ca un virus. Nu prea mă pot vindeca de el. Mă tratez în schimb, tot cu scenă. Astfel că, pe 13 februarie, la teatrul de care mă leagă cele mai frumoase amintiri teatrale ale activității mele, "Alexandru Davila" din Pitești, jucăm din nou, în sala “LIVIU CIULEI”, spectacolul “TESTAMENT” - OMAGIUL ADUS MAESTRULUI MEU, GRIGORE VIERU.


Asta pentru că pe 14 februarie, de ziua mai noii și contemporanei îndrăgosteli trâmbițate prin magazine, Grigore Vieru ar fi împlinit 80 de ani. Este un moment aniversar și nu-l puteam celebra mai bine decât înălțându-i cuvântul către eternitate.


Așadar, sărbătorim teatrul, pe Grigore Vieru și ziua îndrăgostiților, la teatru. Vă aștept negreșit, pe 13 februarie, la Pitești, la ora 19.00. Biletele le găsiți la casa de bilete a teatrului.”
Paul Surugiu – Fuego
22 ianuarie 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger