FUEGO - “Momentul de dimineață în care ai cafeaua perfectă lângă tine, ceva prieteni buni și discuții relaxate nu poate fi decât o încântare”, FUEGO MUSIC Official, 10 decembrie 2015

FUEGO - “Momentul de dimineață în care ai 
cafeaua perfectă lângă tine, ceva prieteni buni și 
discuții relaxate nu poate fi decât o încântare”, 
FUEGO MUSIC Official, 10 decembrie 2015


“Nu-i zi mai reușită, fară aroma potrivită a cafelei din zori. Fiind în deplasare, mi-am zis să fiu matinal și cum am ajuns la micul dejun, am rămas surprins să descopăr că toată lumea servea cafea FUEGO. Inițial zic că-i glumă, dar la o a doua privire, rămân uimit când văd ceștile ce stăteau semețe pe masă cu numele meu notat pe ele.


Acum n-am aflat încă dacă au personalizat ceștile sau pur și simplu e cafeaua atât de puternică de aduce cu focul hispanic. Cea mai entuziasmată a fost Alina de la Alesis. Mi-a zis că va cere rețeta și cum ajunge acasă își inscripționează un set întreg de cești cu Fuego. 


Şi-n felul acesta am început eu ziua și cu voia bună la pachet și cu o surpriză nostimă. Parcă și dejunul a fost mai copios. De-i cafeaua Fuego marcă înregistrată, fac tot posibilul s-o achiziționez și eu să vă dau în dar.


Cert este că momentul de dimineață în care ai cafeaua perfectă lângă tine, ceva prieteni buni și discuții relaxate nu poate fi decât o încântare. La fel cum vă doresc să aveți și voi o zi liniștită. Mă duc acum să repet versurile în ebraică, pentru că diseară am ceva spectaculos pentru audiența de la ROMANIADA. Vă povestesc mâine ce-a ieșit!”
Paul Surugiu – Fuego
10 ianuarie 2015


S-a răspândit aroma lui "FUEGO" în toată România ta, iar sprinteneala ei cu energie, c-un plus de fericită companie, ne-a bucurat pe toţi... Cu voia bună, adunată grămăjoară, şi-un val de zâmbete din săculeţul magic românesc, să duci aroma ei spre seară multiplicând iubirea ce ţi-o poartă cu toată pasiunea de "FUEGO". La ce nu vine ca-ntrebare, tot cu iubire îţi răspundem... Zi măreaţă la ceasul când vei fi o "inimă înflăcărată" pentru ei!
Fan Club Fuego Romania

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger