FUEGO - “HAI SĂ-NTINDEM HORA MARE!”, FUEGO MUSIC Official, 24 ianuarie 2015

FUEGO - “HAI SĂ-NTINDEM HORA MARE!”,
FUEGO MUSIC Official, 24 ianuarie 2015


“Unirea Mică! Ce hore făceam în copilărie și cum celebrau oamenii acest eveniment! Azi, Moș Ion Roată-i pe Facebook, iar Marea Adunare nu mai sărbătorește în stradă sau pe malul Milcovului, ci pur și simplu privește nepăsătoare la televizor, sau la mall, pentru că ne-am pierdut, sincer, din unirea de cândva.


Deși-s ardelean eu trăiesc cu toată ființa ziua de azi pentru că sunt mândru fiu adoptat de Moldova și locuiesc în minunata Țară Românească. România prindea, în 1859, suflet. Atunci lua ființă puterea românească, ce-i dusă peste vremi, până în prezent. 
Cei doi s-au distanțat, asta e drept, iar interesul comun nu mai e la mare căutare, dar cred că România trebuie sărbătorită azi, pentru că-i ziua ei istorică, pentru că trebuie să ne cunoaștem istoria și pentru că-i de bun simț s-avem habar de momentele cruciale ale formării noastre.


Urările de azi se adună toate într-un cântec. Zic eu, ce-ar fi să vă arăt cum interpretam celebra HORĂ A UNIRII la vârsta de patru ani. Mulțumirile se îndreaptă către magnetofonul “KASHTAN”. Tare mi-a marcat începutul. Ai mei mă doreau artist de mic, iar mie îmi făcea plăcere să ofer reprezentații. Numai înregistrate. Așa am strâns atunci o mulțime de cântece, învățate de la părinții care trăiau și ei, odată cu mine, fiecare notă și tresărire și poticnire din momentele artistice.


Așadar iată, în premieră, Paul Surugiu cântă României Mari. Încă de acum 34 de ani. Scuzați poticnirile, surprindeți patosul și nu uitați că atunci împodobeam bradul singur, fără mama . La mulți ani, România mea!



Pe final, dedicația pentru voi și pentru România aparține prietenei mele dragi, STELA ENACHE, un om de excepție și o artistă specială, voce veșnică a tuturor anilor de liceu românești. Azi e și ziua ei! LA MULȚI ANI, STELA ENACHE!”


Paul Surugiu - Fuego
24 ianuarie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger