FUEGO - “La început de an, mă prididesc amintirile”, FUEGO MUSIC Official, 3 ianuarie 2015

FUEGO - “La început de an, mă prididesc amintirile”, 
FUEGO MUSIC Official, 3 ianuarie 2015


“Prieteni, așa, la început de an, mă prididesc amintirile. Nu, nu sunt chinuit de ele și nici nu mă răscolesc. Pur și simplu, mă ajută să văd că viața-i o redută de treceri, de oameni și experiențe frumoase, care-s de ținut minte pentru totdeauna.
Una din ele, cu ani în urmă, la Antena 1, la “ACADEMIA VEDETELOR”. Distribuția era de marcă. Eu, Andra, Lucian Bute, Claudiu Bleonț, Ileana Ciuculete și Sanda Ladoși. Ne jucam decent pentru divertisment și cred că atunci divertismentul însemna cu totul și cu totul altceva, neavând în el urmă de dramatism, de notă forțată sau de exagerare. Amfitrion? Desigur, Dan Negru.


Dan Negru m-a încurajat și mi-a oferit atunci o lecție. A onestității și-a bunului simț. Tipic bănățean. De asta și rămâne un etalon în televiziune. Pentru că e sincer și pentru că tratează meseria și oamenii cu aceeași lejeritate pusă și în înfăptuirea meseriei. Dan Negru este omul căruia îi pasă, care nu uită, care e profesionist și care reprezintă, până la urmă, o marcă înregistrată a televiziunii din România.
Cu Lucian Bute m-am duelat în ring. Simbolic, ce-i drept, cu altă miză și cu scopul de a ne distra. Acvariul mi-a dat ceva bătăi de cap. Dar am trecut cu brio proba!


Și în felul acesta, îmi dau seama că timpul nu iartă, că timpul uită, că ne ridică pe un palier, dar ne adâncește pe altul, că lumea nu stă pe loc, și că noi, oamenii, putem rămâne la fel atât timp cât avem fondul care să ne reprezinte.
Voi ce amintiri aveți la început de an?”
Paul Surugiu - Fuego
3 ianuarie 2015


Ai dreptate! Şi asta facem la început de an. Ne amintim... Timpul iartă, dar nu uită... Prezentul nostru nu e ancorat în trecut. Îl trăim într-un intens - incandescent, ni-l facem mai bun, ca să le amintim în viitor cu rostul şi importanţa lor, aşa frumos cum o faci tu azi. Fiecare întâlnire are o semnificaţie, poate fi o intuiţie sau ne poate sugera o nouă direcţie a viitorului. Devine, poate suna materialist spus, dar nu în sensul peiorativ al cuvântului, "folositoare", necesară pentru tine, pentru a te confirma şi înscrie în ţinuta de condiţii în care fiinţa ta capătă veridicitate, pentru că te reprezintă şi te defineşte. Amintirile nu sunt doar un periplu de imagini şi trăiri senzoriale, sunt imaginea vieţii, pentru că duc la primordialitatea eu-lui şi conturează întregul existenţei noastre. Şi dacă simţim nevoia să le şi povestim, asta ne spune că au fost de o factură avansată, demne de a fi luate în seamă, pentru că ne-au marcat, au lăsat un semn. Există o ordine în toate, chiar şi amintirile au o ordine a lor, pentru că înseamnă şi azi, iar această ordine trebuie protejată. Frumoase amintiri! Zi de "remember" cu amintiri minunate să ai!
Fan Club Fuego Romania

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger