FUEGO – “În scurt timp, continui tradiția și plec către Israel, la festivalul ROMANIADA”, FUEGO MUSIC Official, 5 ianuarie 2015

FUEGO - “În scurt timp, continui tradiția și plec către Israel, 
la festivalul ROMANIADA”, 
FUEGO MUSIC Official, 5 ianuarie 2015


„În scurt timp, continui tradiția și plec către Israel, la festivalul ROMANIADA. Nici nu mai știu cu exactitate la a câta ediție particip, în schimb știu că oamenii ne așteaptă cu dragoste, găsind în muzica noastră, tot ce înseamnă acasă, tot ce-i autentic, cald, bun și ritmic, cu parfum de România. Iar eu nu pot fi decât fericit atunci când văd că peste 1000 de persoane găsesc alinare în ceea ce eu le ofer pe scenă.


De Israel mă leagă numeroase amintiri. Prieteni, momente unice, ultima vacanță în care am mers alături de tatăl meu, locul în care am cântat prima oară, în urmă cu mulți ani, în altă limbă, având înregistrate vreo 5 piese în ebraică. Nu e neapărat destinația de vacanță ideală pentru mine, dar acolo există o anumită încărcătură, o complicitate cu locul pe care n-am cum să o omit ori de câte ori merg acolo. În fond, așa-i cu fiecare loc în care revenim. Reluăm de la zero tot ce-am trăit și ne bucurăm la dublu de intensitatea pe care spațiul în sine o naște în noi.


Oricum vă povestesc de surprizele pe care Israelul mi le pregătește acum! Să aveți zi faină!”
Paul Surugiu – Fuego
5 ianuarie 2015


Îţi împărtăşim bucuria şi preţuim amintirile încărcate emoţional cu o stare de înalt pentru că rememorează părintele drag . Să fii un român fericit şi să duci toată frumuseţea României noastre şi sensibilitatea cântecelor tale românilor din Israel! Da, prezenta ta la Festivalul "Romaniada" a făcut deja istorie şi motivul este f. simplu. Eşti iubit, eşti apreciat, eşti aşteptat. Publicul generos, dornic de a asculta mesajul tău, cu inima plină şi o intensitate dublată la auzul limbii în care s-au născut. Meritul îţi aparţine. Noi îţi urăm: Inimă mare, pasiune, putere-n glas, colegi - prieteni alături, fericiri care să te-nsoţească în permanenţă şi împlinirea dăruirii pe măsură!
Fan Club Fuego Romania

Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger