FUEGO – „Departe-s de voi, dar gândul meu se îndreaptă tot către România!”, FUEGO MUSIC Official, 9 ianuarie 2015

FUEGO – „Departe-s de voi, dar gândul meu se 
îndreaptă tot către România!”, 
FUEGO MUSIC Official, 9 ianuarie 2015


“Departe-s de voi, dar gândul meu se îndreaptă tot către România! Sunt locuri frumoase, sunt minuni față de care omul nu poate face altceva decât să se încline, în toată lumea, dar una-i România! Și poate că sunt subiectiv, dar risc să mă acuzați pentru asta, căci orice-ar fi, pentru mine, țara mea e acasă, și cum nicăieri nu-i mai frumos ca acasă, restul rămân la stadiul de mirări.


În Eilat, oraș de graniță, viața-i cosmopolită, marea te adulmecă și nu-ți dă pace până nu te îmbie cu sunetul său liniștitor. Îmi place să călătoresc, să descopăr noi lumi și orizonturi, tocmai de asta accept fiecare parte de lume nouă pe care o văd, ca pe o provocare. Și chiar dacă am mai văzut un loc, nu-i nimic. 


De fiecare dată e nou, e altceva, iar eu sunt altul. Se întâmplă să fie ca în viață. Timpul ne schimbă și percepem diferit sentimente, oameni și spații în fiecare moment al existenței noastre.


Palmieri la purtător avem, mușcate una și una de zici că-i la fereastra bunicii din România, mare-nvolburată și creații ale omului ce desăvârșesc peisajul. Nu-i vreme de bronzat, da-i bine. Iată și câteva cadre.
Să avem o zi frumoasă!”
Paul Surugiu – Fuego
9 ianuarie 2015


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger