FUEGO – “De pe meleaguri sfinte, vă scriu cu bine, prieteni!”, FUEGO MUSIC Official, 8 ianuarie 2015

FUEGO - “De pe meleaguri sfinte, vă scriu cu bine, prieteni!”,
FUEGO MUSIC Official, 8 ianuarie 2015


„De pe meleaguri sfinte, vă scriu cu bine, prieteni! Ajungând aici, mi-am amintit cum am fost în ultima vacanță a tatălui meu în Israel. Luându-i prin surprindere, le-am făcut o surpriză și fără să-i anunț, doar cu ce aveau pe ei, i-am luat direct la aeroport. Mustrările ulterioare mi le-am asumat, dar nu au mai contat atunci când bucuria a fost pe măsură.


Cred că în Israel am reușit să găsesc echilibrul și pacea interioară. La Eilat, unde cântăm noi, la granița cu Iordania, e un fel de combinație reușită, între cosmopolit și vechi, cu azur de mare și vegetație ce dă contur, ce te face să cauți relaxarea. Noi mai avem și de cântat, că de altfel, am fi mutat rapid reședința pentru câteva săptămâni în liniștea de aici.


Vă spuneam zilele trecute că nu-i locul meu preferat din lumea asta. Așa-i, pentru că l-am văzut de nenumărate ori și pentru că ceea ce caut eu, Israel-ul nu-mi mai poate oferi. Noile descoperiri, locurile în care alegi să mergi sunt cele ce te completează, te împlinesc și îți satisfac complet toate preferințele în materie de vacanță. Așadar, s-avem o zi bună! Revin cu povești și poze!

Până atunci, vă aduc aminte de un cântec drag mie. E vechi, eu l-am reinterpretat și e senzația fiecărui eveniment la care particip. Pe versuri de Grigore Vieru - “CLAR DE LUNĂ”.”
Paul Surugiu – Fuego
8 ianuarie 2015


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger