FUEGO - “Steagul teatrului românesc se înalță pentru el, pentru marele FLORIN PIERSIC”, FUEGO MUSIC Official, 27 ianuarie 2015

FUEGO - “Steagul teatrului românesc se înalță 
pentru el, pentru marele FLORIN PIERSIC”, 
FUEGO MUSIC Official, 27 ianuarie 2015


„Cum mi-s eu calm, mare la sfat, am fost mereu asemănat cu cel ce astăzi își serbează ziua. N-ai zice că nu suntem din același aluat, dar nu, nu am încercat niciodată să împrumut din înțelepciunea sa. Asta-i imposibil, pentru că el însuși este un titan al oratoriei, captând atenția ca nimeni altul. Am zis mereu că e actorul cuvântului, jucând vorba. Iar camera l-a iubit mereu și-l va păstra în memoria sa pentru eternitate.
Mai jos, îmi făcea urări de ziua mea. Astăzi se cuvine să-i flutur eu flamuri. Steagul teatrului românesc se înalță pentru el, pentru marele PIERSIC, care-i bun de patrimoniu național. Idol al mai multor generații, Florin Piersic este actor de farmec, care-a iubit scena asta mare a țării, în film și-n teatru, cu toată suflarea sa.


Eu doar îi mulțumesc! Pentru MĂRGELATU, pentru toate rolurile copilăriei, pentru pasiunea sa, pentru cuvânt și pentru lecții. Ne leagă multe momente, dar de neuitat este cel de pe aeroportul din PARIS. Veneam spre România. Noi, doi ardeleni.

După ce-am dat autografe, ne-am pitit în avion. Eu doritor s-ajung acasă mai repede. El, dornic de a fi în mijlocul oamenilor. Mi-a zis că meseria asta de artist nu se pierde din mână, și că orice aș face în lumea asta, nu trebuie să slăbesc profesional. După lecția oferită învățăcelului, s-a ridicat, ne-a făcut prezentarea în avion și tot zborul a vorbit cu pasagerii mai ceva ca-n Poiana lui Iocan.

Cred că marile valori ale neamului românesc trebuiesc aplaudate și amintite! Ele ne-au mai rămas, ele ne salvează și tot ele ne vor purta numele peste ani și ani!

LA MULȚI ANI, MAESTRE FLORIN PIERSIC!
SĂ NE TRĂIEȘTI MULT ȘI BINE!” 
Paul Surugiu - Fuego
27 ianuarie 2015

Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger