Best-of FUEGO! - TOP "BESTSELLER" 20, Fan Club Fuego Romania, 14 ianuarie 2015

Best-of FUEGO! - TOP "BESTSELLER" 20, 
Fan Club Fuego Romania, 14 ianuarie 2015


Best-of FUEGO! Despre ce vorbim! Asta e marcă-nregistrată "FUEGO", deci despre un "bestseller" vorbim şi-atunci totul e la dublu - CD. La 20 de ani de carieră, depăşiţi deja, poate fi vorba doar de un dublu! Ăsta-i subiect să te-apuce dimineaţa, să apuci "în dinţi" fiecare piesă, s-o muşti tare, să scrâşneşti din măsele şi să exclami : Pe care o las, pe care o ţin! Parafrazându-l pe marele Grigore Vieru: Nu sunt atâţia ochi pe pământ, câtă frumuseţe-n piesele tale! (jur). Greaaaa treabă! În seara asta ne-ai băgat într-o mare încurcătură, Domnule Fuego! Şi să ne fie cu iertare, am îndrăznit să facem un TOP "BESTSELLER" 20 - cu 32 de piese, UNA ŞI UNA - "alese pe sprănceană". Parantezele, inevitabile, nu s-a putut fără... Pe criteriul florii de "nu-mă-uita" sau "mă iubeşte, nu mă iubeşte", muzica ta ne-a iubit. Restul e poveste...
CD - 1
1 - „Toată lumea dansează cu mine” - titlul albumului, hit-ul verii 2000. O nebunie de piesă! Se cântă şi se dansează la disperare şi azi. Deci, clar, nu poate lipsi!;
2 - „Poveste de iubire” - titlul albumului, are o poveste mare piesa asta şi e de iubire. Nu se uită! Niciodată!;
3 - „Te voi iubi la noapte” - album „Nemărginire”, 2003. Fără cuvinte! Versurile spun totul: „Ce sfântă şi suavă te descopăr,/Ce tristă şi senină mă priveşti. Cât aş privi acum - nemărginirea... De-ai ştii cât de nemărginită eşti!”;
4 - „Iubito”- album „Nemărginire”, 2003. „Iubito, nu uita!”;
5 - „Măicută, dorul când vine” - album „Inimă”, 2003. Imbatabilă!;
6 - „Dragă mi-e viaţa!” - album „Despre iubire”, 2004. Mult prea iubită această piesă şi-o iubim „Atunci când primăvara vine... Şi-aşa trăiesc mereu cu dorul, un dor născut de nostalgie. Şi dragă-mi este viaţa!”;
7 - „Dragostea de-o viaţă” - album „Iubesc”, 2005. Dragostea de-o viaţă, cât de greu se uită!;
8 - „Casa părintească nu se vinde” - „Clar de lună”, 2007. Memorabilă! Nemuritoare! Marcă înregistrată!;
9 - „Clar de lună” - titlul albumului „Clar de lună”, 2007. „Este pace şi frumos,/Pentru că noi ne iubim./Florile de tei miros,/Aşa dulce şi sublim...” („Tu nu mai vii” - „N-am înţeles când trebuia...”; „Astă seară” - Frumoasă, frumoasă, frumoasă... „Flori plutesc, plutesc vrăjite,/Pe sub bolţi de sunete./Doi inimi alipite, alipite,/Două frunze umede./În lumina palidă, a acestor lumânări...”);
10 - „Frumoaso tu, floarea mea aleasă” - album „Fuego îl cântă pe Grigore Vieru”, 2007. Este imposibil să alegi o piesă, două, trei, din acest album. Imposibil! („Pe drumul alb, pe drumul verde”; „Cântec de leagăn”; „Carpaţii scriind”; „Muzica, muzica...”);
11 - „Cântă cucul” - album „Cei mai frumoşi ani ai vieţii”, 2008. Piesa de rezistenţă! („La tăţi ni-i greu”; „Codrule bătut de ploi”);
12 - „Dar-ar naiba-n tine, dragoste!” - album „Anicuţa neichii dragă”, 2008;
13 - „Sărut, femeie, mâna ta!” - album „Cântaţi cu mine”, 2009. („Cumpăraţi flori”; „Eşti un vis”; „Iubire şi noroc”);
14 - „Ce faci astă seară, tu?” - album „Ce faci astă seară, tu?”, 2010. Patefonul cu amintirii din Bucureştii de altădată, în lumina tiparului tău... Magic album! („Zaraza”; „Să-mi cânţi cobzar!”; „Amore”; „Lavanda”);
15 - „Destin” - album „Lacrimi”, 2011. De suflet... („Lacrimi”; „Iubirea mea, eu ştiu că eşti pe undeva”; „Crede-mă, amore!”; „Cât de frumoasă eşti, femeie!”; „Amară-i dragostea”);
16 - „Numai tu” - album dublu CD „O lacrimă de cântec”, 2013. Inevitabil, alegem „numai tu”! Despre ce vorbim! Nu ne rămâne decât să scriem tot albumul. De fapt, asta facem! („O veşnicie”; „Cântă, mamă, cântă!”; „O căsuţă la marginea satului”; „Imnul neamului”; „Baladă pentru tata”; „O lumânare cuminte”; „Un fluture sunt”; „A mai trecut un an”...);


CD - 2
1 - „Chitara mea” - album „Toată lumea dansează cu mine”, 2000, inclusă şi în albumul „Ole, ola” (2001), are istorie piesa asta şi acutele ni le amintesc, era Fuego, nu altul...;
2 - „Eu nu te-ntreb” - album „Poveste de iubire”, 2001. Ce-am fi, fără de ea...!!!;
3 - „Vis împlinit” - album „Nemărginire”, 2003. Vise, amintiri... „De-ai fi tu, râu, ar suspina tăcerea./De-ai fi o floare, fluture aş fi./De-ai fi tu, vis, mare mi-ar fi durerea/Când vraja nopţii iar s-ar risipi.”;
4 - „Inimă” - titlul albumului „Inimă”, 2003. Offff!!! Şi iar offff! „Inimă, de dor nu ştii. Inimă fir-ai să fii!”
5 - „Vino, iubito!” - album „Despre iubire”, 2004. Clipa fericirii... Lăsat-am cu greu „La revedere” şi tristeţea, fără de „rămas-bun”...
6 - „Trandafirii” - album „Iubesc”, 2005. „Am adunat, zi de zi, multe averi şi nostalgii...”;
7 - „Ce seară minunată!” - album „Clar de lunăl”, 2007. Ce poate fi mai minunat în cariera ta decât „Ce seară minunată!”
8 - „Fii fericită, draga mea!” - album „Clar de lună”, 2007. „Eu vreau ca-n toată viaţa mea/Să-ţi văd privirea fericită.” („Astăzi este ziua mea” - piesă foartă îndrăgită de basarabeni. În onoarea acestui mare popor românesc, de pe tărâm vecin frăţesc, fiecare zi e-o sărbătoare; „Iubirea înfloreşte primăvara”;
9 - „Mi-e dor de tine, mamă!” - album „Fuego îl cântă pe Grigore Vieru”, 2007 („Ţi-am adus un măr”);
10 - „Omul bun, cu suflet mare” - album „Cei mai frumoşi ani ai vieţii”, 2008. („Ca românul nu e pe lume nicunul”; „La mulţi ani cu sănătate!”);
11 - „De la Slatina la Olt” - album „Anicuţa neichii dragă”, 2008;
12 - „Norocul meu” - album „Cântaţi cu mine”, 2009. („Elena”; „Tango”; „Cântaţi cu mine!”);
13 - „Tot ce-i românesc nu piere” - album „Ce faci astă seară, tu?”, 2010. („Dragoste, bătute-ar vina!”; „Cel mai frumos tango din lume”; „Dragă toamnă”);
14 - „Inimă de mamă, inimă de tată” - album „Lacrimi”, 2011. Marcă înregistrată! Enormă piesă! („Florile iubirii”; „Poveste...”; „Floare aşteptare”; „Scena şi rolul”; „S-a stins iubirea”; „Paris”; „Stai, mai stai”);
15 - „Scrisoare de bun rămas” ***** (cinci stele) - album dublu CD „O lacrimă de cântec”, 2013. („Priveşte-mă!”; „Rămânem amândoi”; „Să împletim iubirea”; „Ce-nseamnă fericirea, oare?”; „Povestea acordeonului”; „Printre stele”);
16 - „Nu m-am gândit la despărţire” - album dublu CD „O lacrimă de cântec”, 2013. Nu ne gândim la despărţire. Nu e „the end”. Ci un VA CONTINUA... Opera ta, va continua...


Mulţumim! Seară inspirată la ales! Ştim, e greu... Şi nouă ne-a fost!
Cu preţuire, Fan Club Fuego Romania

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger