VIDEO demenţial! Cum a ajuns FUEGO să îi cânte melodiile lui DAN SPATARU în... ebraică!, cancan.ro, 16 ianuarie 2015

VIDEO demenţial! 
Cum a ajuns FUEGO să îi cânte melodiile 
lui DAN SPATARU în... ebraică!, 
cancan.ro, 16 ianuarie 2015


Începutul acestui an l-a prins pe Fuego tocmai în Israel, la Festivalul “Romaniada”. Şi, pentru că şi-a dorit să impresioneze, artistul l-a inviat pe Dan Spătaru şi a cântat câteva piese ale maestrului. Nu în varianta clasică ci în... ebraică! 
Face ce face şi reuşete mereu să uimească. Paul Surugiu, alias Fuego, încearcă să se reinventeze constant şi să se muleze după preferinţele publicului său. Aşa s-a întâmplat şi la acest început de an, în Israel, la Festivalul “Romaniada”, acolo unde a avut parte de o primire extrem de călduroasă.


"Povestea de anul asta cu Israelul a venit cu numeroase lucruri noi, având parte de momente unice pentru un artist. Să cânţi pentru românii din Israel nu-i uşor. Sunt un public pretenţios, amator de muzică veche, de calitate. Iar atunci când deja te cunosc bine la scenă, trebuie să vii cu ceva nou de fiecare dată.


Eu l-am adus pe Dan Spătaru, prin cântec, printr-un fragment din turneul meu de primavară de anul trecut, când l-am omagiat pe maestrul muzicii românesti, şi zău că ne-am simţit tare bine cântând împreună, complici, eu şi publicul", a declarat Fuego, în exclusivitate pentru CANCAN.ro.


A învăţat ebraică în trei săptămâni 

Şi, pentru că şi-a dorit să ajungă la sufletul românilor din Israel, Fuego s-a dat peste cap să înveţe câteva cântece în ebraică. Ei bine, după trei săptămâni de studiu intens a reuşit, iar fanii l-au aplaudat pe măsura efortului său: 



"Pentru că-i respect pe cei ce stau şi mă ascultă şi ma aplaudă, m-am dat peste cap şi le-am cântat din nou în ebraică. Am învăţat două piese şi le-am vorbit în limba lor, tocmai pentru că ei percep România ca loc de baştină, de plecare, dar acasă pentru ei, este Israel. Nu se aşteptau la asta şi-au reacţionat surprinzător. În picioare, am cântat cu toţii în limba care la prima vedere pare imposibilă. Mai ales că m-am pregătit intens, vreo trei săptămâni, pentru a pronunţa corect. Pentru mine, ca artist, aceasta e performanţă majoră. Dacă oamenii cărora mă adresez reacţionează, înseamnă că, da, n-am apărut de pomană pe scenă, doar de dragul prezenţei. Şi le mulţumesc tuturor celor ce mă iubesc pentru asta", ne-a mai spus cântăreţul. 


S-a bucurat de mare și de soare

În pauzele dintre concerte, Fuego și toți ceilalți artiști români care au cântat la acest festival, printre care Marcel Pavel, Adriana Trandafir și Raoul, s-au bucurat ca niște copii de timpul liber: "Merg acolo de vreo opt ani, anual, și totuși m-am atașat de aceste locuri, pe care le-am văzut și vizitat de fiecare dată. Am admirat marea, care ne-a răsfățat cu dimineți de ținut minte o viață, ne-am bucurat de răsărituri și am fost nostalgici în apus", ne-a mai spus Fuego. Mai mult decât atât, artistul s-a plimbat cu cămila și s-a distrat la jocurile video, imagini publicate în exclusivitate de CANCAN.ro.



Sursa: cancan.ro
16 ianuarie 2015



Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger