FUEGO - “2015 va fi anul în care vom trece, muzical, la un alt nivel, evoluând”, FUEGO MUSIC Official, 2 ianuarie 2015

FUEGO - “2015 va fi anul în care vom trece, 
muzical, la un alt nivel, evoluând”, 
FUEGO MUSIC Official, 2 ianuarie 2015


„Hai că simt cum anul a început cu dreptul pentru toți dintre noi! Tare am impresia că etapa aceasta ne va ieși bine tuturor, în așa fel încât să facem tot ce ne-am propus și să nu renunțăm vreo clipă la tot ce ne face fericiți!


Pentru că-i important, într-adevăr, să fim raționali, să acționăm cerebral, să ne consumăm pentru toate experiențele, să plângem, să nu ne învoim la trocuri, să fim dezamăgiți, dar să le facem pe toate fără a uita să ne bucurăm din când în când de banalități. Să zâmbim la ce ne împlinește, să iubim și să păstrăm visele la purtător pentru a le continua calea spre îndeplinire!


Eu simt că 2015 va fi anul în care vom trece, muzical, la un alt nivel, evoluând. Chiar simt asta și chiar mi-am propus să vă surprind. Nu știu cât va fi de surprinzător sau șocant, în schimb va fi plăcut. ZI FRUMOASĂ! Și nu uitați să fiți muzicali!”
Paul Surugiu - Fuego
2 ianuarie 2015


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger