FUEGO - “Lectura, literatura sunt fix acele bucurii pe care nimeni nu ți le poate răpi, care nu costă și care îți transformă viața într-o veșnică poveste a artei”, FUEGO MUSIC Official, 6 ianuarie 2015

FUEGO - “Lectura, literatura sunt fix acele bucurii 
pe care nimeni nu ți le poate răpi, care nu costă 
și care îți transformă viața într-o veșnică poveste a artei”, 
FUEGO MUSIC Official, 6 ianuarie 2015


“Nicicând viața nu are culoare mai proaspătă decât dimineața. Soarele-i de partea noastră și nici că i-ar păsa cuiva de frigul de afară, dacă renunți la câteva minute, clipe, ore prețioase din viața pentru lectură.
Niciodată nu v-am făcut recomandări, dar iată că astăzi, într-o aproape perfectă dimineață, m-am gândit că ar fi propice, mai ales că-i început de an, să vă îndemn să citiți. Orice, oricum, atât timp cât vă poate îmbogăți universul. Lectura, literatura sunt fix acele bucurii pe care nimeni nu ți le poate răpi, care nu costă și care îți transformă viața într-o veșnică poveste a artei.


Aseară, am fost provocat la citit. Recunosc că nici eu, în ultima vreme, având atâtea proiecte, nu am mai acordat aceeași însemnătate lecturii, în schimb, zic că ar fi bine să recuperez acum.
Teo Trandafir, prietena mea, spirit înalt și persoană ce te instigă și te relaxează totodată la fiecare reîntâlnire, mi-a recomandat o operă inestimabilă pentru literatura contemporană a românilor.
Și-atunci, ca să-i răspund provocării, și în același timp să vă provoc și pe voi, m-am conformat și m-am apucat de citit un mare autor, despre care nu pot exclama altceva decât că sunt mândru și onorat că trăiesc în aceeași perioadă cu el, cu o carte fascinantă și pătimașă încă de la primele pagini - “NOSTALGIA”.


Lectură plăcută și zi frumoasă!”
Paul Surugiu - Fuego
6 ianuarie 2015


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger