FUEGO a sărbătorit 1 Mai prin muncă! Artistul a încântat audienţa din Ploieşti, la Hipodrom!

FUEGO a sărbătorit  1 Mai prin muncă! 
Artistul a încântat audienţa din Ploieşti, 
la Hipodrom!


Astăzi a fost ziua în care majoritatea românilor au sărbătorit prin relaxare ZIUA INTERNAŢIONALĂ A MUNCII. Fuego a fost unul dintre puţinii care au ales să celebreze această zi prin muncă. Şi ce muncă poate fi mai deosebită decât aceea de a-ţi încânta, ca de fiecare dată, cu piesele-ţi cunoscute, publicul spectator?

Astfel, artistul a susţinut, în seara zilei de 1 mai, un recital extraordinar la Hipodromul din Ploieşti, acolo unde a făcut un show de zile mari, interpretând cele mai frumoase refrene ale sale, în faţa celor veniţi special pentru a-l vedea şi aplauda.


“A fost o plăcere să celebrez această zi muncind, în felul în care ştiu cel mai bine, cântând pentru publicul meu. După cum am tot spus, nu există o satisfacţie mai puternică decât să vezi că poţi provoca bucurie doar prin simpla ta voce!

De asta mă consider împlinit! Pot realiza această muncă specială, care-i înnobilează pe alţi, înnobilându-mă şi pe mine! Am fost şi voi fi mereu fericit ştiind că muzica mea creează emoţie, inspiră la joc, la voie bună ori visare. Şi pentru asta nu pot decât să mulţumesc publicului meu! Pentru el am muncit 20 de ani, până acum, şi o voi face în continuare, neîncetat!” (FUEGO)


Fotografii realizate de ALEX MATAC la Hipodromul din Ploieşti.


Postat de:
Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger