FUEGO - “Vă mulțumesc pentru urările și pentru darurile pe care le-am primit”, FUEGO MUSIC Official, 23 august 2015

FUEGO - “Vă mulțumesc pentru urările și pentru 
darurile pe care le-am primit”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 august 2015



“Iată-mă-s și de ziua mea. Cu un an în plus la cifră, dar parcă din ce în ce mai tânăr și mai fericit că vă am aproape. Vă mulțumesc pentru urările și pentru darurile pe care le-am primit deja, dar și pentru acele urări ce vor mai veni până spre seară, când vă îndemn să nu uitați de emisiunea FAMILIA FAVORIT, la ora 20.00. Ani mulți le doresc și celor născuți în aceeași zi cu mine, prieteni dragi unii dintre ei și mari personalități ale țării noastre - ANDRA, MĂDĂLIN IONESCU, OVI, ANDREI PLEȘU, LAMIA BELIGAN.


Și cum azi v-am promis surpriză, mă țin de cuvânt. Mai jos găsiți partea fizică a proiectului de suflet realizat împreună cu orchestra LĂUTARII din Chișinău, condusă de NICOLAE BOTGROS. Un album de ținut minte, cântece dragi mie, o mică parte din imensitatea folclorului românesc, pe care-l prețuiesc enorm. “RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR” este materialul pe care vi-l ofer cu drag, ca semn de dragoste pentru voi și pentru România mare, care ne-a lăsat ațâtea bijuterii muzicale.


Albumul îl găsiți la CASA DE DISCURI EUROMUSIC, TELEFON – 0728555040, de unde îl puteți comanda. De asemenea, în câteva zile va fi și pe Itunes și în magazinele de specialitate. Momentan îl găsiți și în rețeaua PETROM, iar pe YOUTUBE puteți asculta cântecele în premieră. LA MULȚI ANI CU SĂNĂTATE!”


Paul Surugiu - Fuego
23 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger