FUEGO - “ Hotărârile majore nu se iau așa, cu una cu doua”, FUEGO MUSIC Official, 14 august 2015

FUEGO  - “ Hotărârile majore nu se iau așa, cu una cu doua”, 
FUEGO MUSIC Official, 14 august 2015


“Țin sa va mulțumesc pentru toate sugestiile cu privire la numele noului meu prieten! Le-am citit pe toate si zău ca m-am amuzat tare rău! I le-am citit si lui si-a fost entuziasmat!
Mai stam câteva zile pana la decizia finala. Exact ca in viața. Hotărârile majore nu se iau așa, cu una cu doua. Eu mi-s omul deciziilor rapide, dar in ani am învățat ca e bine sa pui in balanța si sa te gândești la toate înainte de a face ceva important!
Pentru a fi împăcati cu noi e musai oarecum sa ne înfranam impulsul si sa raționam cu atenție!
Revenind, va spun ca asta mic al meu, care-i băiat, e si foarte muzical. I-am pus sa asculte albumul de muzica populară cu maestrul Botgros si pare foarte entuziasmat. De săptămana viitoare il veți putea asculta si voi! Va doresc zi liniștita!”
Paul Surugiu - Fuego
14 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger