FUEGO - "Nu am veleităţile unui mare pictor si nici nu doresc asta", "Ştirile Romania TV", 2 august 2015

FUEGO - "Nu am veleităţile unui mare pictor si nici nu doresc asta", 
"Ştirile Romania TV", 2 august 2015 


Fuego este un artist complex. Cântă, compune, dansează, joacă teatru, prezintă şi realizează emisiuni tv, scrie. Iar talentele lui nu se opresc aici, pentru că Paul Surugiu, pe numele lui real, mai şi pictează. Şi o face destul de bine.


Fuego spune că pentru el arta este cea mai bună metodă de a se relaxa. După ce câţiva ani buni a renunţat la pictură, acum se întoarce la vechea sa pasiune pe care a moştenit-o de la mama sa.
"Mă inspiră frumosul, dar îmi place să mă joc cu pânza. Eu pictez arta abstractă, fără nişte linii clare, după cum se poate observa din picturile prezentate."
Fuego şi-a amenajat un mic atelier, s-a pus la punct cu detaliile despre tehnici şi culori şi a pictat deja câteva tablouri.


"Nu am veleităţile unui mare pictor. Să nu se înţeleagă greşit. Eu sunt un artist amator în arta plastică care încearcă să-şi umple timpul. Totul a început de la dorinţa de a folosi timpul liber în favorea mea, putând astfel crea ceva în alt domeniu. Pictam încă din tinereţe, dar în ani am luat o pauză, axându-mă doar pe muzică. Mama este cea care mi-a insuflat această dragoste pentru frumos, ea pictând toată viaţa ei artă decorativă."


Artistul îşi va prezenta creaţiile în expoziţii clasice dar şi în mediul virtual, unde va posta şi poveştile despre picturile sale, fotografii dar şi amănunte despre preţuri pentru cei care vor să le cumpere.
Pe lângă pictură, Fuego le mai oferă fanilor săi încă o surpriză. La mijlocul lunii august, artistul va lansa un nou material discografic alături de Orchestra Lăutarii din Chişinău, condusă de maestrul Nicolae Botgros.


Sursa: "Ştirile Romania TV"
2 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger