FUEGO - “Se întâmpla ca poveștile mele sa aibă ecouri pentru voi”, FUEGO MUSIC Official, 8 august 2015

FUEGO - “Se întâmpla ca poveștile mele sa aibă ecouri pentru voi”, 
FUEGO MUSIC Official, 8 august 2015


“Dragi prieteni, se întâmpla ca poveștile mele sa aibă ecouri pentru voi! Cred ca in fond, dincolo de toate, de orice statut, este vital ca oamenii sa comunice, sa-si exprime sentimentele, frustrările si dezamăgirile, sa interacționeze si sa-si găsească, atunci când este cazul, puncte comune de discuție!
Cum totu-i o tehnologie, comunicarea s-a pierdut! Nu ne mai spunem ce-am vrea si nici nu mai avem ocazia sa facem asta! Sincer sa spun, nici unde! Cel puțin pentru noi artiștii!
De asta am creat eu, in ani, pentru colegii mei, emisiunea Familia Favorit!
Mâine seara, de la ora 20.00, pe Favorit TV, încep cel de-al șaptelea sezon! Am ediții noi si o mulțime de colegi dragi pe care-i voi premia, vorbind cu ei, câte-n luna si stele, fără sa ne dam in spectacol fără rost! Nu ne pierdeți! S-aveți zi liniștita, cu un cântec de suflet!”
Paul Surugiu - Fuego
8 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger