FUEGO - "Vă doresc pe voi în regulă, să-mi fiți alături mult timp!", FUEGO MUSIC Official, 17 august 2015

FUEGO - "Vă doresc pe voi în regulă, să-mi fiți alături mult timp!", 
FUEGO MUSIC Official, 17 august 2015


„Are vârsta vreo importanță în viață noastră? Eu zic că-i doar o cifră, frumos concepută, pentru a fi notată pe tortul pe care-l primim de ziua noastră. Apropo, a mea se apropie cu pași repezi și am început să primesc cadouri încă de zilele trecute. Vă mulțumesc pentru asta, dar sincer vă spun, că am tot ce-mi trebuie. Vă doresc pe voi în regulă, să-mi fiți alături mult timp!
Vârsta n-am probleme s-o divulg, dar până pe 23 august zic să mai păstrăm puțin misterul, pentru cei ce nu știu deja câți ani fac.
Sigur e în schimb faptul că în anii aceștia, am adunat o multitudine de comori. Nu materiale. Ci spirituale. Modele, profesori, oameni ce m-au ajutat, prieteni dragi, vechi și noi, experiențe, admiratori, momente inedite petrecute pe scenă și în mijlocul ei. La astea țin cel mai mult, dincolo de toate. Și-ar mai fi faptul c-am rămas, în suflet, același copil de cândva ce credea cu disperare în bunătatea lumii și în indreptarea ei.
Așa că hai să avem o săptămână pe cinste, fără să ne gândim cu nostalgie la ieri! Am și-un cântec pentru voi, emoționant, ce sper să vă facă ziua mai senină!”
Paul Surugiu - Fuego
17 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger