FUEGO - “Dincolo de artă, dincolo de educație și principii, familia și prietenii ne sunt căpătâi”, FUEGO MUSIC Official, 22 august 2015

FUEGO - “Dincolo de artă, dincolo de educație și principii, 
familia și prietenii ne sunt căpătâi”, 
FUEGO MUSIC Official, 22 august 2015


“Care-s cele mai mari valori pe care le-avem pe lumea asta? Dincolo de artă, dincolo de educație și principii, familia și prietenii ne sunt căpătâi, ne adună gândurile și ne păstrează lucizi atunci când poate nu mai găsim drumul cel bun.


Cred că este cel mai frumos cadou primit de la viața! Și-i înțeleg pe toți cei ce sunt singuri. Singurătatea este una cu momentul în care ne pierdem sufletul. Recunosc, sunt un privilegiat că am atâția oameni dragi aproape. Și chiar dacă n-am avut frați și surori și cine știe ce rude, am fost binecuvântat cu prieteni de aur și cu o familie minunată. Simplă, deloc sofisticată, ca și mine, dar una care iubește, în fiecare minut, viața și tot ce ne oferă ea. Cei ce cred că sunt învechit gândind asta, le explic mai jos, în interviul din Taifasuri, de ce spun ce spun.



Mâine, de ziua mea, lansăm albumul "RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR". Vă arăt în exclusivitate, cum arată coperta, playlist-ul și vă povestesc cum a luat naștere proiectul pe care l-am realizat împreună cu maestrul NICOLAE BOTGROS. Vă mulțumesc încă de pe-acum pentru toate urările pe care mi le-ați făcut! Hai la mulți ani! Mie! :))"


Paul Surugiu - Fuego
22 august 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger