FUEGO - “Cel mai mare drept pe care îl avem pe lumea asta este cel de a lupta”, FUEGO MUSIC Official, 25 august 2015

FUEGO - “Cel mai mare drept pe care îl avem pe 
lumea asta este cel de a lupta”, 
FUEGO MUSIC Official, 25 august 2015


“Știți vorba aia cu ziua bună, nu? A mea se cunoaște mai către prânz, dar întotdeuna la timp cât să fac lucrurile să meargă așa cum îmi doresc. Vă spun asta pentru că uneori ni se pare că nu avem sorți de izbândă, că mai toate corăbiile s-au pierdut pe mare. Nu-i așa! Indiferent de cât de greu ar fi momentul, el poate fi depășit, doar gândind că cel mai mare drept pe care îl avem pe lumea asta este cel de a lupta.
Eu spre exemplu, mă încurajez de unul singur. Și când mi-e greu, când sunt obosit pe drumuri, chiar și atunci când am emoții înainte de vreun spectacol. Dragii mei, știu că-i greu, dar gândirea pozitivă este limanul, ea venind mereu, într-un final, cu o soluție salvatoare.
Ce n-am apucat încă să vă întreb este dacă vă place noul album? Sincer, am avut ceva emoții, crezând totuși că e o mică schimbare, dar din ce aud, se pare că-i de bun augur, iar colaborarea mea cu maestrul Botgros a făcut ceva miracole cu niște piese populare emblemă pentru noi, românii. Totuși, azi vă doresc liniște și vă ofer un cântec romantic, care mi-a adus numeroase satisfacții și care face un succes nebun la evenimente!”
Paul Surugiu - Fuego
25 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger