FUEGO - „ Nu mi-a fost niciodată dat sa văd un spațiu de acest gen care sa fie un templu, la propriu, al elegantei si-al florilor”, FUEGO MUSIC Official, 2 august 2015

FUEGO - „ Nu mi-a fost niciodată dat sa văd un spațiu de acest 
gen care sa fie un templu, la propriu, al elegantei si-al florilor”, 
FUEGO MUSIC Official, 2 august 2015


“Prieteni, in primul rând va mulțumesc pentru susținerea arătată fata de noua mea pasiune - pictura! Îmi da inspirație si suficientă determinare încât sa continui! 


Apoi, știți ca fiind permanent pe drumuri, de atâția ani, am locuit, de voie si de nevoie, intr-o mulțime de hoteluri - locuri in care vii si pleci, lăsându-ti câteva amintiri in fiecare din ele.


Dar nu mi-a fost niciodată dat sa văd un spațiu de acest gen care sa fie un templu, la propriu, al elegantei si-al florilor. Având câteva zile in care am preferat sa ma deconectez, am poposit in locul in care s-a creat un cult al florilor, spectaculos. 


Așezate in forme atipice, florile acestea desăvârșesc atmosfera unui spațiu care nu are cum sa nu te relaxeze si inspire. Cum ajung acasă, voi picta câteva dintre imaginile surprinse aici! Stați liniștiti, nu ma las de MUZICA, asta îmi e menirea! Pictatul e doar hobby!



Sper s-aveți o duminica liniștita, uitând de toate, cu "flori de așteptare"!”
Paul Surugiu - Fuego
2 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger