FOTO EXCLUSIV! Avem primele fotografii cu picturile lui Fuego! Artistul s-a apucat serios de pictat si in toamna vrea sa-si deschida o expozitie, wowbiz.ro, 1 august 2015

FOTO EXCLUSIV! Avem primele fotografii cu picturile lui Fuego! 
Artistul s-a apucat serios de pictat si in toamna 
vrea sa-si deschida o expozitie, 
wowbiz.ro, 1 august 2015
  

Fuego este un artist complex. Canta, compune, danseaza, joaca teatru, prezinta si realizeaza emisiuni tv, scrie. Iar talentele lui nu se opresc aici, pentru ca Paul Surugiu, pe numele lui real, mai si picteaza. Si o face destul des bine.
Putina lume stie ca Fuego are talent si la pictura. Putem spune ca acesta este marele hobby al artistului, modalitatea prin care se relaxeaza si isi lasa mintea sa creeze intr-o alta sfera decat cea muzicala. Pasiunea aceasta si-a descoperit-o in copilarie, insuflata fiindu-i de mama sa. De vreo doua luni s-a reapucat de lucru.


WOWbiz.ro va prezinta, azi, primele picturi realizate de Fuego. Artistul este decis ca in aceasta toamna sa isi etaleze creatiile in mai multe expozitii, dar si in mediul virtual, pe un site de specialitate, unde admiratorii solistului vor intelege ce loc ocupa arta in viata sa (aici se vor regasi picturi, povesti despre acestea, poze, posibilitati de achizitionare si de livrare, precum si interviuri).
Ca sa fie clar tuturor, artistul tine sa precizeze nu vrea sa intre in competitie cu nimeni, fiind constient ca ceea ce face este la nivelul de pasiune. „Din start trebuie sa mentionez ca n-am veleitatile unui mare pictor si nici nu doresc asta. Ba dimpotriva, nu vreau sa intru pe plaja nimanui. Totul a inceput de la dorinta de a folosi timpul liber in favorea mea, putand astfel, crea ceva in alt domeniu. Pictam inca din tinerete, dar in ani am luat o pauza, axandu-ma doar pe muzica. Mama este cea care mi-a insuflat aceasta dragoste pentru frumos, ea pictand toata viata ei arta decorativa.


Este cea mai buna metoda de relaxare, credeti-ma. Si sunt tare fericit ca ma pot juca cu simboluri si culori, ca pot da nastere unor idei abstracte, prin viziunea mea. Voi face in toamna o expozitie cu tot ce-am pictat in aceasta perioada si voi lansa si un site – ART by FUEGO, acolo unde toata lumea va putea vedea creatiile mele recente.


Mi-am facut un mic atelier fiindca orice lucru nu poate fi cu adevarat de tinuta, daca nu-l faci temeinic, cu sarguinta si relaxare. M-am pus la punct cu detalii despre tehnici si culori, mi-am lasat imaginatia sa zboare si am inceput, constiincios, sa pictez.


Cum universul artistic are multiple fatete, ma regasesc in povestea legata de combinarea culorilor, de studiul artei, de perioade, simboluri si teme. Repet, nu mi-am propus sa devin mare pictor, pentru ca oricum eu merg pe principiul ca fiecare isi are locul sau, acolo unde s-a pregatit si unde stie cu adevarat sa faca performanta. Fac altii asta mult mai bine, dar stiu 100% ca pasiunea mea a trecut la alt nivel, stiu ca-mi place si ca pot evolua”, ne-a declarat artistul in exclusivitate.


Pe langa surpriza cu picturile, Fuego va lansa la mijlocul lunii august un album impreuna cu maestrul Nicolae Botgros si orchestra „Lautarii” din Chisinau, precum si ceva piese pop, revenind si pe sticla, din 9 august,  cu emisiunea sa, „Familia Favorit”, difuzata in fiecare duminica seara, de la ora 20.00.
Autor: Mihai Dragan
Sursa: wowbiz.ro

1 august 2015

Lucrarea se numeşte "Reverie parfumată"

"Simbol de scurtă existenţă"

"Curcubeul florilor"
Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger