FUEGO - “Mi-am permis neprețuitul lux de a avea câteva zile libere, bucurându-ma de minunățiile unei culturi nepereche”, FUEGO MUSIC Official, 3 august 2015

FUEGO - “Mi-am permis neprețuitul lux de a avea câteva zile libere, 
bucurându-ma de minunățiile unei culturi nepereche”, 
FUEGO MUSIC Official, 3 august 2015


“Mi-am permis neprețuitul lux de a avea câteva zile libere in care, fără vreo apăsare, sa-mi văd doar de mine, bucurându-ma de minunățiile unei culturi nepereche. 


Acum mergem pe principiul de a ghici voi țara in care ma aflu. Prea multe indicii nu va dau. Spun doar ca aici e oarecum leagănul dragostei si poate singura capitala europeană in care nu simți trecerea timpului, din pricina boemiei ce te-nsoteste tot timpul.


Poveștile din ani nu le mai descriu, in schimb se poate vedea ca si-au conservat cu sfințenie istoria, făcând in permanenta referire la aceasta. Eu mi-s patriot, dar din păcate, noi am uitat pe alocuri care ne mai e relația cu istoria. 


Pas cu pas, ca niciodată, am luat acum orașul la puricat, pentru a descoperi farmecul străzii si bucuria miturilor ce duc dincolo de ce se știe si spune. Adaug ca "meritam" pauza asta. E numai buna pentru inspirație. Ma susțineți da?



Acum aștept, mai jos, răspunsurile voastre si eventual ceva poze de când ați fost voi pe aici. Sa ne fie bine!”
Paul Surugiu - Fuego
3 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger