FUEGO - „Cu pictura pot naște lumi noi, culori noi”, FUEGO MUSIC Official, 19 august 2015

FUEGO - „Cu pictura pot naște lumi noi, culori noi”, 
FUEGO MUSIC Official, 19 august 2015


„Am obiceiul deloc lăudabil de a prinde dimineața stând și robotind de zor câte ceva. Atenție! Nu recomand să faceți asta, fie că aveți sau nu pasiuni, fie că vreți să lucrați la ceva sau pur și simplu să vă relaxați uitându-vă la un film. 


Azi noapte mi-am zis să pictez ceva pentru voi, tot din gama temelor pe care le-am abordat. Și uite așa m-a prins vreo 5 dimineața, combinând culorile, dând titluri, făcând poze.


Lăsând orice glumă la o parte, inclusiv povestea care spune că am nu știu ce talent, eu știu doar atât, că am pus suflet în realizarea operelor mele și că mă pot mândri cu niște timp investit cu folos. 


Cu pictura asta pot naște lumi noi, culori noi și știu că la un moment dat, una dintre creațiile mele va sta pe un perete și va fi admirată, nu neapărat pentru frumusețea ei ci pentru sinceritatea și pasiunea puse în realizarea ei.




Vă mai arăt azi câte ceva, până în septembrie când lansăm noul site, unde le veți găsi pe toate și veți putea procura și muzica mea. Chiar și albumul ce-l lansăm duminică, în spațiu virtual, fix de ziua mea – “RĂU MĂ DOR, OCHII, MĂ DOR”. Vă doresc zi răcoroasă!”
Paul Surugiu - Fuego
19 august 2015


Postat de:

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger