FUEGO - “Din Paris, cu dragoste, va transmit salutari...”, FUEGO MUSIC Official, 05 august 2015

FUEGO - “Din Paris, cu dragoste, va transmit salutari...”,
FUEGO MUSIC Official, 05 august 2015


“Nici o vacanța la Paris fără Disney! Am fost fascinat de mic de poveștile lor si parca nu strica sa mai fiu din nou copil! In fond, maturitatea nu tine de aceste aspecte, ci de faptele si deciziile noastre de zi cu zi! 


Numai ca acum se pare ca am devenit eu, făra sa-mi propun, matur. Disneyland-ul e un tărâm bine gândit, emoționant as spune, pentru puști, dar infernal pentru cei ce nu mai au vârsta de cândva! M-am bucurat sa-mi aduc aminte de când am mers prima oară ... simțeam ca sunt parte din poveste!


Acum pare din ce in ce mai mult o afacere, cu un loc unde nu exista o banca, un spațiu la umbra! Așa ca ... de vreți sa fiți copii, nu e musai sa poposiți la Disney! Puteți cauta alte puncte de atracție care sa va amintească de vremile in care nu ne pasa de nimic, având cu noi doar inocenta unor vise pentru mai târziu! 


Acolo am dat si de un roman. Om onest, muncitor, găsise o modalitate de a câștiga banii corect, cum fac de altfel, majoritatea celor ce muncesc prin străinătate!
Din Paris, cu dragoste, va transmit salutari...”
Paul Surugiu - Fuego
05 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger